Kaip atpažinti sudėtingų klientų elgesio modelius, kaip reaguoti ramiai ir konstruktyviai bei apsisaugoti nuo perdegimo?
Kur baigiasi „kliento teisė“ ir prasideda darbuotojo saugumas?
Komunikacijos rizika reputacijai: ką daryti, kai nepasitenkinimas išplinta viešai?
Teisės mokslų daktarė, vadovė, valdybų narė, rizikų, krizių valdymo ir verslo tęstinumo ekspertė, įsisąmoninimu grįsto streso valdymo (MBSR) programų mokytoja-instruktorė
Teisės mokslų daktarė, vadovė, valdybų narė, rizikų, krizių valdymo ir verslo tęstinumo ekspertė, įsisąmoninimu grįsto streso valdymo (MBSR) programų mokytoja-instruktorė.
Medicinos mokslų daktaras, psichoterapeutas, kognityvinės elgesio terapijos ir neuromokslo ekspertas, žmogaus potencialo ugdytojas.
Medicinos mokslų daktaras, psichoterapeutas, kognityvinės elgesio terapijos ir neuromokslo ekspertas, žmogaus potencialo ugdytojas.
Dalyvio mokestis iki gruodžio 30 d.
Dalyvio mokestis, kai registruojasi 5 ir daugiau darbuotojų iš tos pačios įmonės. Iki gruodžio 30 d.