Programa

13.00–14.30

COVID-19 įtaka komunikacijai: pamokos iš pirmosios bangos

  • Vėluojančios naujienos
  • Pakitę komunikacijos kanalai, dažnis, darbuotojų pasiekiamumas
  • Saugos ir psichinės sveikatos temų komunikacija
14.30–14.45 Pertrauka
14.45–17.00

Naujos komunikacijos rutinos

  • Kaip valdyti informacijos srautą, išvengti informacijos lavinos
  • Kas yra komunikacijos savininkas
  • Kaip užtikrinti vieningą  ir visus pasiekiančią komunikaciją
13.00–14.30

Kaip formuoti žinutes skirtingoms tikslinėms auditorijoms, būti išgirstiems ir sulaukti grįžtamojo ryšio

  • Praktinės dirbtuvės
14.30–14.45 Pertrauka
14.45–17.00

Įmonės kultūra dirbant nuotoliniu ar hibridiniu principu

  • Kaip nepamesti sukurtų tradicijų, neprarasti santykių tarp darbuotojų
  • Kaip toliau plėtoti darbdavio įvaizdžio temą
Pranešėjai
Pranešėjai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva