Ką daryti, kad asmeninė komunikacija pasiektų tikslą?
11.00–11.15 Pertrauka
11.15–13.00
Komunikacija komandoje
Komunikacijos tikslų bei rodiklių nustatymas
Komunikacijos rutinų sukūrimas
Rutinų pristatymas ir jų laikymasis komandoje
Kaip pamatuoti rezultatus ir pokytį
13.00–14.00 Pietūs
14.00–15.30
Komunikacija organizacijoje
Esamos komunikacijos įvertinimas ir žingsniai, kaip ją tobulinti
Sklandus informacijos judėjimas visoje organizacijoje arba kaip išvengti – „niekas nieko nežino“
Kaip nepamesti įtraukiančios komunikacijos, dirbant hibridiniu principu
15.30–15.45 Pertrauka
15.45–17.00
Vidinė komunikacija formuoja darbuotojo patirtį ir darbdavio įvaizdį
Įmonės balso tonas išorės erdvėje
Kaip paskatinti darbuotojus dalintis įmonės žiniomis
Kas padeda išvengti bėdų, informacijos nutekėjimo, nenorimos informacijos dalybų.
Pranešėjai
Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.