Programa

Gegužės 25 d.
9.30–12.30

I dalis

  • 360° web vartotojo pažinimas: identitetas, sprendimai, motyvacija, vertybės, emocijos, nuotaikos,  lojalumas
  • Web vartotojo segmentavimas ir profiliavimas vs. emocinė segmentacija: kaip tai padaryti?
  • Kliento patirčių žemėlapis: design thinking metodika: nuo A iki Z
  • Web stimulų kūrimas: 7C modelis ir jo pritaikymas CX sprendimams

Planuojama 15 min. pertrauka.

12.30–13.30 Pietūs
13.30–17.00

II dalis

  • Web vartotojo patirties matavimas: pagrindinės stebėsenos indikatoriai, skaičiuoklės ir tolimesni sprendimai
  • Konversijos piltuvėlis: kur susitinkame su klientu ir ką svarbu fiksuoti naudojant Google Analytics ir kitas metrikas?
  • Kaip sumažinti vartotojo baimes, abejones ir neužtikrintumą perkant internetu?
  • Kuriame CX strategiją organizacijoje: nuo orientacijos į vartotoją iki visos komandos įsitraukimo

Planuojama 15 min. pertrauka.

Pranešėjai
Pranešėjai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva