ProgramaĮmonės procesai ir procedūros: nuo chaoso iki aiškių atsakomybių

9.30–11.00

Kodėl jūsų verslas stagnuoja? Procesas Vs. procedūra vadovo akimis

  • Kaip teisingai parengtos procedūros išlaisvina vadovą nuo mikrovadovavimo ir padeda kryptingai paskirstyti atsakomybes tarp darbuotojų, vietoj to, kad visas užduotis vykdytumėte patys.
  • Aiškinamės skirtumus: kas yra procesas (Ką darome?) ir kas yra procedūra (Kaip TAI darome Geriausiai?). Pavyzdžiai iš verslo praktikos.
  • Kada rengti procedūrą, o kada naudoti procesų žemėlapį? Praktiniai kriterijai, skirti greitam sprendimui.
11.00–11.15 Pertrauka
11.15–12.45

Procedūra: jūsų greičiausias kelias į delegavimą ir kokybę

  • Kaip procedūra veikia kaip atsakomybės perdavimo įrankis, užtikrinantis, kad darbas bus atliktas teisingai, net kai jūs nesate šalia.
  • Kokią konkrečią finansinę ir laiko vertę procedūros sukuria smulkiai įmonei ar konkrečiam padaliniui (mažiau klaidų, greitesnis naujų darbuotojų apmokymas, lengvesnis delegavimas).
  • 3 pagrindinės taisyklės, kad dokumentas taptų vadovavimo įrankiu: sutelkite dėmesį į praktinį panaudojimą ir greitą supratimą, o ne biurokratiją.
  • Greiti žingsniai: Kaip parengti pirminį procedūros dokumentą per 30 minučių (praktinis užsiėmimas/demo).
12.45–13.45 Pietūs
13.45–15.15

Kodėl egzistuojantus dokumentai „renka dulkes“ ir ką daryti, kad jie pradėtų veikti?

  • Kada dokumentas yra nereikalingas ir neatitinka jūsų įmonės realybės (ir kaip to išvengti!).
  • Kaip teisingai struktūruotas procedūros dokumentas padeda atskirti jau esamas užduotis tarp darbuotojų ir išvengti dvigubo darbo (arba darbo, kurio niekas nedaro).
  • Kaip įvertinti, ar procedūra veikia, ar tapo tik „popieriaus lapu“.
15.15–15.30 Pertrauka
15.30–17.00

Dirbtinis intelektas greitam procedūrų kūrimui

  • Taupykite laiką: kaip naudoti paprastus DI įrankius pirminiams procedūrų šablonams generuoti ir žymiai paspartinti dokumento rengimą.
  • Kaip DI gali padėti suformuluoti aiškias ir nedviprasmiškas darbuotojo atsakomybes, remiantis jo pareigomis ir procedūra.
  • Komunikacijos strategija: kaip sėkmingai pristatyti darbuotojams naujas procedūras ir užtikrinti, kad jie prisiimtų naujai paskirstytas atsakomybes