ProgramaĮmonės procesai ir procedūros: nuo chaoso iki aiškių atsakomybių
9.30–11.00
Kodėl jūsų verslas stagnuoja? Procesas Vs. procedūra vadovo akimis
Kaip teisingai parengtos procedūros išlaisvina vadovą nuo mikrovadovavimo ir padeda kryptingai paskirstyti atsakomybes tarp darbuotojų, vietoj to, kad visas užduotis vykdytumėte patys.
Aiškinamės skirtumus: kas yra procesas (Ką darome?) ir kas yra procedūra (Kaip TAI darome Geriausiai?). Pavyzdžiai iš verslo praktikos.
Kada rengti procedūrą, o kada naudoti procesų žemėlapį? Praktiniai kriterijai, skirti greitam sprendimui.
11.00–11.15 Pertrauka
11.15–12.45
Procedūra: jūsų greičiausias kelias į delegavimą ir kokybę
Kaip procedūra veikia kaip atsakomybės perdavimo įrankis, užtikrinantis, kad darbas bus atliktas teisingai, net kai jūs nesate šalia.
Kokią konkrečią finansinę ir laiko vertę procedūros sukuria smulkiai įmonei ar konkrečiam padaliniui (mažiau klaidų, greitesnis naujų darbuotojų apmokymas, lengvesnis delegavimas).
3 pagrindinės taisyklės, kad dokumentas taptų vadovavimo įrankiu: sutelkite dėmesį į praktinį panaudojimą ir greitą supratimą, o ne biurokratiją.
Greiti žingsniai: Kaip parengti pirminį procedūros dokumentą per 30 minučių (praktinis užsiėmimas/demo).
12.45–13.45 Pietūs
13.45–15.15
Kodėl egzistuojantus dokumentai „renka dulkes“ ir ką daryti, kad jie pradėtų veikti?
Kada dokumentas yra nereikalingas ir neatitinka jūsų įmonės realybės (ir kaip to išvengti!).
Kaip teisingai struktūruotas procedūros dokumentas padeda atskirti jau esamas užduotis tarp darbuotojų ir išvengti dvigubo darbo (arba darbo, kurio niekas nedaro).
Kaip įvertinti, ar procedūra veikia, ar tapo tik „popieriaus lapu“.
15.15–15.30 Pertrauka
15.30–17.00
Dirbtinis intelektas greitam procedūrų kūrimui
Taupykite laiką: kaip naudoti paprastus DI įrankius pirminiams procedūrų šablonams generuoti ir žymiai paspartinti dokumento rengimą.
Kaip DI gali padėti suformuluoti aiškias ir nedviprasmiškas darbuotojo atsakomybes, remiantis jo pareigomis ir procedūra.
Komunikacijos strategija: kaip sėkmingai pristatyti darbuotojams naujas procedūras ir užtikrinti, kad jie prisiimtų naujai paskirstytas atsakomybes