Kaip valdyti procesus ir tinkamai panaudoti resursus?

  • Procesai „ryjantys“ resursus – kaip atpažinti veiklas, kurios nesukuria vertės klientui, neartina prie tikslo ir egzistuoja „iš įpročio“?

  • Procesų resursai ir jų valdymas: IT, duomenys, materialieji ir finansiniai ištekliai, žmogiškieji resursai

  • Kaip nustatyti prioritetus, kai resursų visada trūksta?

  • Darbuotojų darbo laikas – resursas Nr.1. Kaip jį suvaldyti? Kodėl nebepakanka vien laiko ir užduočių valdymo praktikų?

Sausio 28 d.
„Simbiocity“, V. Gerulaičio g. 10, Vilnius

Praktikoje vien procesų valdymo nepakanka – turime mokėti atpažinti bei valdyti ir proceso resursus, o darbuotojų skiriamas laikas bei kompetencijos yra ko gero svarbiausi iš jų.  

Organizacijos dažniausiai laiko ir užduočių planavimą bei valdymą supranta kaip komandos resursų valdymą. Tačiau mes šiuose mokymuose kalbėsime apie tai, kaip valdyti ne tik žmones, bet ir procesus, taip pat, apie praktinį įrankį surinkti duomenų apie procesuose panaudotą darbuotojų laiką – „dienos nuotraukos“ metodą. Ir ką šie duomenys gali mums parodyti papildomai. 

Mokymuose: 

  • Kodėl rezultatas prasideda nuo procesų, o ne nuo žmonių motyvacijos? 
  • Procesų valdymo nauda ir etapai 
  • Kodėl visi procesai negali būti „vienodai svarbūs“? 
  • Vaidmenys procesų valdyme. Vadovo atsakomybės 
  • Ko reikia, kad procesai veiktų? 
  • Kaip susieti procesus su strateginiais tikslais, o ne vien su kasdieniais darbais? 
  • Procesai „ryjantys“ resursus – kaip atpažinti veiklas, kurios nesukuria vertės klientui, neartina prie tikslo ir egzistuoja „iš įpročio“? 
  • Proceso žmogiškųjų resursų valdymas – ar turime duomenų pamatyti, kur dingsta mūsų laikas?  
  • Kaip nustatyti prioritetus, kai resursų visada trūksta? 
  • Darbuotojų darbo laikas – resursas Nr.1. Kaip jį suvaldyti? Kodėl nebepakanka vien laiko ir užduočių valdymo praktikų? 
  • „Dienos nuotraukos“ metodas – kaip jį taikyti, kad pamatytume tikrą vaizdą? 
  • Kaip vadovui efektyviau dirbti su esamais resursais: 10 praktinių scenarijų, kurie leis naujai pažvelgti į savo ir savo komandos laiką  
  • Analizuosime situacijas, kurios leis atsakyti į klausimą – tai kiek etatų mums iš tiesų reikia? 

Mokymai skirti aukščiausios ir vidurinės grandies vadovams, strateginio planavimo specialistams, taip pat procesų ir kokybės specialistams, dirbantiems su procesais ar procesų resursų valdymu. 

Šiuose mokymuose jūsų bus ne daugiau kaip 14, tad turėsite galimybę užduoti jums rūpimus klausimus.

Lektoriai

Jūratė Labeckienė 

Veiklos architektūros, procesų valdymo ekspertė, CAN DO konsultantė, lektorė, koučerė. Daugiau nei 15 metų Jūratė vadovavo lietuviško kapitalo įmonėms, o pastaruosius 10 metų dirbo didelėse Lietuvos bei tarptautinėse kompanijose (Lietuvos geležinkeliai, Ignitis Group ir kt.) su veiklos transformacijų, procesų valdymo, veiklos architektūros kūrimo bei diegimo projektais. Jūratė skaito paskaitas, veda darbines sesijas, konsultuoja organizacijas bei kuria joms adaptuotas veiklos architektūros/ procesų valdymo metodikas.

Veiklos architektūros, procesų valdymo ekspertė, CAN DO konsultantė, lektorė, koučerė

Jūratė Labeckienė
Jūratė Labeckienė
Veiklos architektūros, procesų valdymo ekspertė, CAN DO konsultantė, lektorė, koučerė

Lina Jankauskienė

Organizacijų valdymo konsultantė, lektorė, CAN-DO ir LinaLEAN įkūrėja bei vadovė, nepriklausoma valdybos narė. Pagrindinės veiklos sritys: strateginis planavimas ir valdymas, rodiklių ir tikslų nustatymas bei valdymas, procesų valdymas ir efektyvinimas (LEAN praktikos), standartizuotas kompetencijų valdymas.

Organizacijų valdymo konsultantė, lektorė, CAN-DO ir LinaLEAN įkūrėja bei vadovė

Lina Jankauskienė
Lina Jankauskienė
Organizacijų valdymo konsultantė, lektorė, CAN-DO ir LinaLEAN įkūrėja bei vadovė

Organizacijų valdymo konsultantė, lektorė, CAN-DO ir LinaLEAN įkūrėja bei vadovė, nepriklausoma valdybos narė. Pagrindinės veiklos sritys: strateginis planavimas ir valdymas, rodiklių ir tikslų nustatymas bei valdymas, procesų valdymas ir efektyvinimas (LEAN praktikos), standartizuotas kompetencijų valdymas.

Programa

9.30–11.00

Procesų valdymo nauda

  • Procesų valdymas – įrankis, leidžiantis greičiau ir efektyviau pasiekti strateginius tikslus bei kitos procesų valdymo naudos 
  • Ar visoms organizacijoms reikalingas procesų valdymas? 
  • Praktinė užduotis: procesų valdymo poreikio vertinimas 
  • Vaidmenys procesų valdyme. Vadovo atsakomybės 
  • Procesų valdymas taip pat yra procesas, kurį reikia valdyti. Procesų valdymo etapai 
11.00–11.15 Pertrauka

Kaina

Dalyvio mokestis

392 Eur
+ PVM
Įprasta kaina 560 Eur

Šis dalyvio mokestis galioja iki sausio 6 d.