Programa
Klientų patirties kūrimas ir valdymas: geriausios praktikos

Gegužės 21 d.
9.30–11.00
Vilnius

Kas yra mūsų klientai, ir ko jie tikisi?

  • Suinteresuotųjų šalių samprata. Klientų tipai. Suinteresuotųjų šalių žemėlapis 
  • Kaip sužinoti, ko tikisi mūsų klientai? Tyrimo būdai 
  • VOC – voice of the customer (kliento balso) - reikalavimų identifikavimas ir valdymas 
  • KANO modelis: baziniai, patirtį gerinantys, lūkesčius viršijantys patirties elementai. Kodėl negalime tapti populiarūs, kol nesusitvarkome bazinių dalykų 
  • Klientų lūkesčių valdymas per kasdienių procesų valdymą (prekių ir paslaugų kokybės vadyba) 
  • Praktinio pavyzdžio analizė 
11.00–11.15 Pertrauka
11.15–12.45
Vilnius

Vertės srauto žemėlapiai – įrankis analizuoti ir gerinti savo gamybos ir paslaugų procesus bei didinti vertę klientams

  • Vertės srautų analizė – strateginis vadovų pratimas 
  • Vertės srauto žemėlapių metodika: sudarymas, analizė, optimizavimas 
  • Valdymas pagal vertės srautus (struktūros, strategijos, operatyvinio valdymo integracija su kliento perspektyva) 
  • Praktinio pavyzdžio analizė 
  • Praktinė užduotis individualiai arba grupėse 
12.45–13.45 Pietų pertrauka
13.45–15.15
Vilnius

Kliento patirties kelionė

  • Kliento persona, aktorius. Pagrindiniai tiksliniai mūsų klientai – kaip jie atrodo, galvoja, kokią problemą sprendžia? Kaip identifikuojami jų poreikiai  
  • Kliento patirties kelionės sudarymas ir analizė 
  • Praktinio pavyzdžio analizė 
  • Praktinė užduotis inidividualiai arba grupėse 
15.15–15.30 Pertrauka
15.30–17.00
Vilnius

Kitos pasiteisinusios organizacijų praktikos, stiprinančios klientų patirties kūrimą ir valdymą

  • Vidinio kliento kultūros diegimas 
  • Kokius žingsnius galime padaryti strateginio planavimo bei tikslų ir rodiklių formavimo metu, kad sustiprintume orientaciją į klientą 

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva