Efektyvus komandos valdymas pasitelkiant rodiklius
9.30–11.00
Lektorė Lina Jankauskienė
Rodikliai. Kaip pamatuoti savo veiklą?
- Rodiklių samprata ir rūšys
- Vedantys ir atsiliekantys rodikliai
- Rodiklių rekvizitai
- Rodiklių medžiai – puikus būdas parodyti komandai, kaip jų rodikliai siejasi su organizacijos rezultatais bei tikslais
- Praktinė užduotis (individualiai arba grupėse)
11.00–11.15 Pertrauka
11.15–12.45
Lektorė Lina Jankauskienė
Strategijos kaskadavimas. Komandos ir darbuotojų tikslai
- Pagrindinės strateginio planavimo klaidos ir jų įtaka padalinių bei darbuotojų tikslams
- Kaip strategiją (tikslus ir rodiklius) kaskaduoti darbuotojams pagrindinėse ir palaikomosiose veiklose ir kodėl tikslų „nuleidimas“ neveikia
- Kaip suformuoti teisingus tikslus – kiek ir kokių tikslų reikia, kad atspindėtume darbuotojų indėlį, bet neprarastume ambicijos
12.45–13.45 Pietų pertrauka
13.45–15.15
Lektorė Lina Jankauskienė
Reguliarių susirinkimų sistema. Kaip valdyti rodiklius
- Kaip strategiją integruoti į operatyvinę veiklą
- Reguliarių susirinkimų sistema kaip metodas. Kaip jį sukurti ir įdiegti organizacijoje
- Reguliarių susirinkimų vizualika – rodiklių lenta arba ataskaita, pagrindiniai elementai bei kaip ją susikurti
- Progreso matavimas ir analizė - organizacijų pavyzdžiai
- Kaip įvertinti susirinkimo efektyvumą?
- Pagrindinės susirinkimų klaidos praktikoje
- Kaip įtraukti komandos narius į progreso aptarimą ir tarpinių rezultatų pasiekimą
15.15–15.30 Pertrauka
15.30–17.00
Lektorė Lina Jankauskienė
Efektyvus problemų sprendimas su komanda
- Ar iš tiesų kasdienybėje mokame dirbti su problemomis? Paprasti problemos apibrėžimo ir analizės etapai, kuriuos galima pritaikyti susirinkimų su komanda metu
- Problemos priežasčių analizė: 5 kodėl ir žuvies kaulo diagrama
- Kaip užfiksuoti ir valdyti sprendimus ir susitarimus su komanda
- Praktinė užduotis individualiai arba grupėse
Darbuotojų ugdymas
9.30–10.00
Lektorė Renata Misevičienė
Augimo mąstysena (Growth Mindset) komandoje
- Kaip formuoti ir palaikyti augimo kultūrą?
- Praktiniai metodai, skatinantys mokymąsi ir prisitaikymą prie pokyčių.
10.00–11.00
Lektorė Renata Misevičienė
Komandos augimo ir asmeninio ugdymo planai
- Individualūs ir komandiniai ugdymo tikslai bei planai.
11.00–11.15 Pertrauka
11.15–12.45
Lektorė Renata Misevičienė
Efektyvus grįžtamasis ryšys
- Įrankiai, padedantys teikti konstruktyvų grįžtamąjį ryšį.
- „Feedforward“ metodika.
12.45–13.45 Pietų pertrauka
13.45–15.00
Lektorė Renata Misevičienė
Komandos ir individualus koučingas
- Vadovo kaip koučerio vaidmuo. Praktiniai koučingo modeliai.
15.00–15.15 Pertrauka
15.15–16.00
Lektorė Renata Misevičienė
One-on-one pokalbiai kaip ugdymo įrankis
- Struktūra ir geriausios praktikos. Kaip juos paversti augimą skatinančiais?
16.00–17.00
Lektorė Renata Misevičienė
Delegavimas kaip ugdymo metodas
- Kaip parinkti tinkamas užduotis darbuotojų ugdymui?
- Atsakomybės ir pasitikėjimo stiprinimas per delegavimą.
Apibendrinimas ir individualių veiksmų planų kūrimas
Lyderystė ir bendradarbiavimas komandoje
9.30–11.00
Lektorius Žilvinas Beniušis
Kaip drąsiau imtis iniciatyvos, atsakomybės ir stiprinti emocinį intelektą, kuris padės tinkamai atpažinti savo emocijas?
- Pasitikėjimas savimi, pozityvios nuostatos ir jų įtaka darbo rezultatams.
- Kūno raiškos ir energetinių blokų, tokių kaip įtampos sankaupos, pažinimas.
- Sustojimo technika „Kezo“ stresinės situacijos metu.
11.00–11.15 Kavos pertrauka
11.15–12.45
Lektorius Žilvinas Beniušis
Kaip atpažinti komandos narių (de)motyvacijos šaltinius, stiprinti komandiškumą bei gebėjimą klausytis vienas kito?
- Aktyvus klausymas kaip būdas atpažinti ir suvaldyti kito emocijas.
- Aštuoniukės metodas: kaip leisti sau būti autentišku ir tuo pačiu būti naudingu komandai?
- Negatyvaus mąstymo neutralizavimas išlaikant vidinį žaismingumą.
12.45–13.45 Pietūs
13.45–15.15
Lektorius Žilvinas Beniušis
Kaip gerinti komandos mikroklimatą, bendradarbiavimą bei stiprinti atvirumo kultūrą?
- „Taimingo“ svarba bendradarbiaujant.
- Bendradarbiavimas, grįstas didžiavimusi savo komanda ir jos nariais. Padrąsinimai, pagyrimai, jų lygmenys.
- Atsakingumas ir aiškumas komunikuojant. Ar tikrai mane suprato?
15.15–15.30 Kavos pertrauka
15.30–17.00
Lektorius Žilvinas Beniušis
Kaip keisti požiūrį į klaidą ir ją vertinti kaip naują galimybę?
- Drąsa ir įgūdis rizikuoti (teikiant idėjas, imantis naujų, neišbandytų veiklų).
- Klaidos kaip naujos galimybės interpretacija nesislepiant, o pripažįstant.
- Sudėtingos situacijos valdymas, pasitelkiant improvizaciją.