Programa
Laiko valdymas pardavimuose: kaip pasiekti geriausių rezultatų

Sausio 24 d.
9.00–9.30 Dalyvių registracija
9.30–12.30

I dalis

Kas apibrėžia pardavėjo efektyvumą?

  • Organizacijos strategijos ir tikslų ryšys su pardavėjo darbo kasdienybe.
  • Kaip tikslai tampa rezultatais? Planavimo reikšmė rezultatų pasiekimui.

Tikslingos ir efektyvios pastangos

  • Skirtingo potencialo klientai ir tikslų formulavimas skirtingiems klientų segmentams.

Pertrauka 11.00–11.15

12.30–13.30 Pietūs
13.30–17.00

II dalis

Pagrindiniai pardavėjo veiklos indikatoriai

  • Pastangų kiekybė ir ryšys su rezultatais. Tikslinių interakcijų dažnis ir jo planavimas.

Racionalus planavimas

  • Prioritetai pardavėjo veikloje. Kaip tikslingiausiai paskirstyti laiko resursus skirtingiems intervalams?
  • Veiklų fiksavimas ir vykdymo analizė.

Asmeninis produktyvumas

  • Asmeninio produktyvumo dinamika ir dėsniai.
  • Laiko vagys ir psichologinis polinkis atidėlioti.
  • Kur ir kaip iššvaistome laiko resursus?

Pertrauka 15.00–15.15

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva