Kaip reaguoti į konkurentų pasiūlymus?
Kaip formuoti personalizuotą pardavimo pasiūlymą?
Kada suteikti nuolaidą, o kada geriau to nedaryti?
Pardavimo pasiūlymo formavimas turi savo sėkmės formulę. Sužinokite ir praktiškai išbandykite, kaip kurti efektyvius pasiūlymus klientams. Šiuose mokymuose didžiausias dėmesys skiriamas pardavimo pasiūlymo formavimui ir jo technikoms.
Sukurti pardavimo pasiūlymą nėra sudėtinga, tačiau norint sukurti jį tokį, kuris pritrauktų naujus, vertingus klientus, o esamiems suteiktų didžiausią vertę, reikia žinoti pagrindinius principus:
Šie mokymai suteiks galimybę ateityje kokybiškiau ir efektyviau dalyvauti pardavimo strategijos formavime. Taip pat sužinosite, kaip kurti ir komunikuoti pardavimo pasiūlymus klientui. Mokymai sutelkti į praktines technikas, kurios tiesiogiai pritaikomos jūsų kasdieniame profesiniame gyvenime.
Mokymuose dalyvaus ne daugiau nei 14 dalyvių. Mokymų dalyviams išduodamas sertifikatas.
Dr. Indrė Radavičienė, socialinių mokslų daktarė. 15 metų teikia į vartotoją orientuotos (customer-centric) pardavimo strategijos konsultacijas verslui (b2b, b2c, b2g, c2c verslo segmentai, optikos, logistikos, meno, viešojo sektoriaus, sporto industrijos, sveikatos, farmacijos, mažmeninės prekybos sektoriaus įmonės). Pranešėja įvairiuose pasaulio konferencijose, mokymų ir verslo trenerė, startuolių mentorė. Nuo 2019 m. Aukok.lt valdybos narė. „CES Analytica“ įkūrėja (į klientus orientuoti sprendimai verslui, vartotojų duomenų analitika, pardavimų skatinimo (promo) pasiūlymų formavimas ir komunikacija, integruotos rinkodaros komunikacijos sprendimai).
Vartotojų patirties valdymo ekspertė
Kavos pertrauka 10.30–10.45