Pardavimo procesas – apribojimai ir modernios tendencijos
						- „Geri gali padaryti daugiau, o blogi slepiasi už atidirbtų pasiteisinimų“ – kaip gali padėti pardavimo proceso skaitmeninė analizė?
- Ką verta matuoti ir kaip tą padaryti?
- Praktinė užduotis
- Ar tikrai reikia daugybės laiko ir pastangų, kad įvertintume esminius parametrus?
 
				 
																 11.00–11.15 Pertrauka
																
					
					
						Kada verta naudoti KPI ir kada OKR
						- Praktinė užduotis
- Korporatyviniai pardavimo proceso vertinimai
- SVV (smulkaus ir vidutinio verslo) pardavimo proceso vertinimai
 
				 
																 Pietūs 12.30–13.30
																
					
					
						Pardavimo vadybininkas/ pardavimo skyrius – rinkos potencialas, pasiektas rezultatas ir įdirbis
						- Kaip pamatuoti įdirbį?
- „Pipeline“ etapai, skaitmeninė kiekvieno etapo išraiška
- CRM ir pardavimo proceso rodikliai
 
				 
																 15.00–15.15 Kavos pertrauka