Komercinio NT nuoma – ką turi žinoti NT savininkas ir valdytojas
Mokymuose dalyviai bus supažindinami su NT nuomos procesu, pateikiami praktiniai patarimai.
PlačiauDarbas su reikliais klientais. Kaip atpažinti negatyvias klientų bei savo emocijas ir efektyviai jas valdyti?
Kaip atpažinti negatyvias klientų bei savo emocijas ir efektyviai jas valdyti, siekiant kokybiškų darbo rezultatų?
PlačiauDarbdavio įvaizdžio strategija: pagrindiniai elementai ir strategijos kūrimo procesas
Kaip organizuoti darbdavio įvaizdžio strategijos kūrimo procesą jūsų įmonėje?
PlačiauLEAN personalo valdyme
Kaip valdomi personalo rodikliai, kaip eskaluojamos problemos, kaip personalo darbuotojai įtraukiami į procesų tobulinimą?
PlačiauPardavimo psichologija: kaip pasiekti geriausių pardavimo rezultatų?
Kokių pardavėjo įgūdžių reikalauja šiuolaikinė konkurencinė aplinka? Kaip pardavėjo būsenos, nuostatos ir požiūriai...
PlačiauKaip iš įmonės finansinių ataskaitų duomenų identifikuoti problemas ir jas išspręsti?
Kaip iš įmonės finansinių ataskaitų identifikuoti potencialius projektus, kuriuos būtų galima patobulinti
PlačiauŽmonių vadybos rodikliai (KPI): kaip išmatuoti rūpestį žmonėmis?
Kaip skirtingų tipų rodikliai turėtų būti siejami su personalo darbuotojo atsakomybėmis ir įgaliojimais?
PlačiauVidinė komunikacija – kaip užtikrinti dialogą organizacijos viduje
Kaip kurti patrauklesnį, darbuotojus pasiekiantį turinį? Kokie įrankiai padeda atlikti vidinės komunikacijos auditą?
PlačiauBendrovių valdysena. Valdybos uždaviniai
Mokymuose susipažinsite su pagrindinėmis bendrovių valdysenos sąvokomis ir principais, drauge apžvelgsime pagrindinius...
PlačiauProjektų valdymas: tikslai, apimties apibrėžimas ir tvarkaraščio sudarymas
Pagrindiniai projektų valdymo principai mokymuose, kuriuos veda „Swedbank“ projektų portfelio vadovas Saulius Šimkonis.
PlačiauNekilnojamojo turto projektų teisinių rizikų valdymas
Mokymuose Nekilnojamojo turto vystymo / statybos vykdymo projektų teisinių rizikų valdymas yra analizuojamos pagrindinės...
PlačiauLEAN pardavimuose
Mokymų metu sužinosite, kokia kitų organizacijų patirtis vykdant Lean pardavimuose ir kaip Lean gali padėti padidinti...
PlačiauLaiko valdymas ir asmeninis efektyvumas
Kaip išmokti nustatyti tikslus ir prioritetus, kurie padės efektyviai valdyti Jūsų laiką?
PlačiauEfektyvus teisininkas: tikslai ir rodikliai
Kaip išgryninti teisininko pareigybės tikslus ir rodiklius ir jais pagrįsti teisininko vertę organizacijai?
PlačiauSudėtingų pokalbių valdymas – kaip užkirsti kelią konfliktams
Kaip išspręsti nesutarimus, gauti kitų pritarimą, įveikti pasipriešinimą ir skatinti bendradarbiavimą komandoje?
PlačiauTiekimo grandinės valdymo KPI
Kaip sukurti ir išlaikyti efektyvią grandinę: laiku atvykstantis transportas, augantys pardavimai, optimalūs prekių...
PlačiauKaip įgalinti meistrus?
Kaip sudaryti meistrų ugdymo planą, atsižvelgiant į kiekvieno meistro poreikius? Kokios yra meistrų ugdymo ir įgalinimo...
PlačiauEsminiai pardavimo proceso rodikliai (KPI ir OKR)
Ką verta matuoti ir kaip tą padaryti? Kada verta naudoti KPI ir kada OKR?
PlačiauStandartizuotas kompetencijų valdymo modelis: „Kompetencijų matrica“
Kaip susieti kompetencijų valdymo modelį su atlygio sistema ir darbuotojo ugdymo bei karjeros planu?
PlačiauStrateginis vadovavimas ir efektyvus veiklos valdymas
Kokių įgūdžių vadovavimui reikia? Kaip suformuoti stiprią komandą ir paskirstyti atsakomybes?
PlačiauVerslo pardavimas. Kaip parduoti už geriausią kainą?
Kaip pasiruošti verslo pardavimui, ką numatyti pirkimo–pardavimo sutartyje, kaip padidinti sandorio vertę?
PlačiauKaip taikyti asmenybės, gebėjimų ir 360 vertinimų rezultatus darbuotojų atrankai, karjeros planavimui, komandos formavimui?
Kaip įvertinti pareigybei svarbiausias kompetencijas?
PlačiauKPI pagrįstas valdymas. Matuokime tai, kas veda į tikslų įgyvendinimą
Mokymuose įvardinsite pagrindinius įmonės ir jos padalinių rodiklius, sužinosite, kaip susieti juos tarpusavyje
PlačiauProjektų valdymas: komunikacija, rizikų valdymas, išmoktos pamokos
Mokymuose nagrinėjami su komunikacija, rizikų valdymu susiję klausimai, išbandomos technikos, leidžiančios efektyviau...
PlačiauVadovo praktiko sprendimai ir pamokos
Kaip atsirinkti tinkamą vadovų komandą? Kaip motyvuoti save ir savo komandą? Sisteminis požiūris į organizaciją:...
PlačiauĮmonių finansai vadovams ir valdybų nariams
Kaip užtikrinant strateginių krypčių įgyvendinimą ir optimaliai išnaudoti įmonių vadovams suteiktus resursus.
PlačiauKaip dirbti su svarbiausiais klientais (Key Accounts) ir padidinti jų skaičių?
Kaip padidinti pardavimus, išsaugoti klientų lojalumą, pritraukti naujų klientų?
PlačiauKaip ugdant emocinį intelektą atverti galimybes savo asmeninei ir profesinei sėkmei?
Kaip pasiekti ir išlaikyti pastoviai aukštą efektyvumą ilgalaikėje perspektyvoje?
PlačiauDerybos su tiekėjais
Kaip sužinoti, kokios yra realios tiekėjo galimybės ir ribos? Kokius argumentus naudoti, kad tiekėjai padarytų nuolaidų?
PlačiauEfektyvi įmonės struktūra. Kokiais principais formuoti pelno, paslaugų ir kokybės centrus?
Kaip suprasti organizacijos vystymosi dinamiką? Kokiais principais turi būti formuojami pelno, paslaugų ir kokybės centrai?
PlačiauNaujų laikų f-Luxus lyderystė
Kaip užtikrinti, kad kiekvienas įmonės darbuotojas prisiimtų dalį lyderystės? Kaip būti lyderiu skaitmeninėje...
PlačiauEfektyvi administracijos veikla: kaip pamatuoti tai, kas nepamatuojama
Kokie yra administracijos specialistų tikslai ir rodikliai, kaip juos stebėti?
PlačiauProcesų valdymas
Mokymuose išmoksite identifikuoti įmonės procesus, įvertinti jų svarbą bei juos išmatuoti ir valdyti.
PlačiauPersonalo sistemos kūrimas taikant darbo instruktavimo ir darbo santykių („TWI Job Instruction“ ir „Job Relation“) principus
Sužinosite, kaip TWI metodo pagalba galite sutrumpinti užsakymų įvykdymo laiką, sumažinti defektų ir skundų kiekį....
PlačiauDarbas su reikliais klientais. Kaip atpažinti negatyvias klientų bei savo emocijas ir efektyviai jas valdyti?
Kaip atpažinti negatyvias klientų bei savo emocijas ir efektyviai jas valdyti, siekiant kokybiškų darbo rezultatų?
PlačiauTekstas – įtakos įrankis. Profesionalus klientų aptarnavimas raštu
Kokia turi būti žinutės forma ir struktūra? Kaip klientus aptarnauti online chat kanalais?
PlačiauKūrybinis rašymas. 8 susitikimai
Kaip sklandžiai ir vaizdingai reikšti mintis raštu?
PlačiauAš - MENTORIUS: įkvepiančio lyderio treniruotė
Kaip lavinti mentorystei reikalingus įgūdžius? Kaip įtraukti žmones į mentorystės programą?
PlačiauKaip parduoti kylant liftu: greito ir įtaigaus pardavimo principai
Kaip įtikinti klientą, kad pasirinktų jus ar jūsų organizaciją? Kokie yra jūsų klientų segmentai ir kokios jų...
PlačiauKaip įtikinti ir daryti įtaką
Kaip prakalbinti pašnekovą, kai jis nenusiteikęs kalbėti? Kaip stiprinti pasitikėjimą savimi? Kokios yra susitarimo...
PlačiauLyderystė: kaip kurti vertę tarp skirtingas funkcijas atliekančių vadovų? (360 tyrimas ir 5 susitikimų praktinė programa)
Kaip matyti „bendrą paveikslą“, suprasti ir suderinti skirtingus suinteresuotų pusių poreikius ir kurti bendrą...
PlačiauDerybų tango (2 dienos su Dariumi Pietariu)
Tai derybininko psichologinė treniruotė, padedanti geriau išnaudoti savo įgūdžius sudėtingesnėse derybų situacijose.
PlačiauAš – naujas vadovas. 8 dienų programa naujai paskirtiems vadovams
Naujiems viduriniosios grandies vadovams ar tiems, kurie rengiasi jais tapti skirti 8 dienų mokymai „Aš – naujas vadovas“.
PlačiauProfesionalus pardavimo vadovas. 6 dienų programa
Kaip sukurti efektyvią įmonės pardavimo strategiją, padidinti pardavėjų efektyvumą, tikslingai pasirinkti klientus?
PlačiauStrategijos formavimas ir efektyvus įgyvendinimas
Mokymų dalyviai išmoks praktiškai panaudoti laiko patikrintas strategijos rengimo, įgyvendinimo ir kontrolės metodikas....
PlačiauNaujienlaiškiai ir el. pašto rinkodara. Kaip tai efektyviai išnaudoti? (3 nuotoliniai susitikimai)
Kokie yra svarbiausi el. pašto rinkodaros rodikliai ir kokius tikslus, atsižvelgiant į juos, galima kelti? Kokios yra...
PlačiauDerybos su tiekėjais (2 nuotoliniai susitikimai)
Kaip sužinoti, kokios yra realios tiekėjo galimybės ir ribos? Kokius argumentus naudoti, kad tiekėjai padarytų nuol...
PlačiauInterneto reklamos kanalų strategija el. prekybos verslams (2 nuotoliniai susitikimai)
Į ką atkreipti dėmesį dirbant su skirtingais reklamos kanalais: Google Ads, SEO, partnerysčių tinklais, socialinia...
PlačiauVebinaras. Nustatome ir keičiame kainą. Ką svarbu žinoti kiekvienam verslui?
Kokią kainos komunikaciją pasirinkti, jei esate senas rinkos žaidėjas, startuolis, galvojate apie naują rinką ar p...
PlačiauSkaičių kalba. Finansų valdymas neprofesionalams (2 nuotoliniai susitikimai)
Mokymuose analizuosite finansines ataskaitas ir biudžeto ruošimo principus....
PlačiauVebinaras. Kaip suaktyvinti savo smegenis?
Išgirsite, kaip savo smegenims padėti veikti efektyviau. Suprasite, kaip būti produktyvesniais. Suprasite, kokios mū...
PlačiauVebinaras: E-komercijos eksportas praktiškai
Vebinaro metu e-komercijos ekspertai pasidalins praktiniais patarimais kaip sėkmingai pasiruošti e-komercijos eksportu...
PlačiauVebinaro vaizdo įrašas. Investavimas per sutelktinio finansavimo ir tarpusavio skolinimo platformas
Sutelktinio finansavimo ir tarpusavio skolinimo rinkos LT apžvalga. Platformų veiklos modeliai, investavimo prioriteta...
PlačiauStrategijos formavimas ir efektyvus įgyvendinimas (nuotolinis susitikimas)
Mokymų dalyviai išmoks praktiškai panaudoti laiko patikrintas strategijos rengimo, įgyvendinimo ir kontrolės metodi...
PlačiauKaip ugdant emocinį intelektą atverti galimybes savo asmeninei ir profesinei sėkmei? (2 nuotoliniai susitikimai)
Kaip pasiekti ir išlaikyti pastoviai aukštą efektyvumą ilgalaikėje perspektyvoje?...
PlačiauIlgalaikė darbuotojų motyvacija: kaip ją pasiekti ir išlaikyti (nuotolinis susitikimas)
Kaip įtraukti darbuotojus į padalinio tikslų formulavimą ir įgyvendinimą? Kaip vesti motyvacinius pokalbius?...
PlačiauDerybos su tiekėjais (nuotolinis susitikimas)
Kaip sužinoti, kokios yra realios tiekėjo galimybės ir ribos? Kokius argumentus naudoti, kad tiekėjai padarytų nuol...
PlačiauVidinė komunikacija – kaip užtikrinti dialogą organizacijos viduje (2 nuotoliniai susitikimai)
Kaip kurti patrauklesnį, darbuotojus pasiekiantį turinį? Kokie įrankiai padeda atlikti vidinės komunikacijos audit...
PlačiauUgdomieji veiklos aptarimo pokalbiai (2 nuotoliniai susitikimai)
Kaip tinkamai aptarti efektyvius ir neefektyvius darbuotojo darbo rezultatus bei sutarti dėl lūkesčių ateičiai....
PlačiauVidinė komunikacija COVID akivaizdoje: pamokos ir pasikeitimai (2 nuotoliniai susitikimai)
Kaip formuoti žinutes skirtingoms tikslinėms auditorijoms? Kaip komunikuoti COVID-19 laikotarpiu, kai pakitę komunika...
PlačiauAš – naujas vadovas. 8 dienų programa naujai paskirtiems vadovams
Naujiems viduriniosios grandies vadovams ar tiems, kurie rengiasi jais tapti skirti 8 dienų mokymai „Aš – naujas v...
PlačiauProfesionalus pardavimo vadovas. 6 dienų programa
Kaip sukurti efektyvią įmonės pardavimo strategiją, padidinti pardavėjų efektyvumą, tikslingai pasirinkti klientu...
PlačiauUgdomieji veiklos aptarimo pokalbiai
Kaip tinkamai aptarti efektyvius ir neefektyvius darbuotojo darbo rezultatus bei sutarti dėl lūkesčių ateičiai....
PlačiauDarbdavio įvaizdžio strategija: pagrindiniai elementai ir strategijos kūrimo procesas (2 nuotoliniai susitikimai)
Kaip organizuoti darbdavio įvaizdžio strategijos kūrimo procesą jūsų įmonėje?...
PlačiauŽmonių vadybos rodikliai (KPI): kaip išmatuoti rūpestį žmonėmis? (nuotolinis susitikimas)
Kaip skirtingų tipų rodikliai turėtų būti siejami su personalo darbuotojo atsakomybėmis ir įgaliojimais?...
PlačiauEfektyvi įmonės struktūra. Kokiais principais formuoti pelno, paslaugų ir kokybės centrus? (2 nuotoliniai susitikimai)
Kaip suprasti organizacijos vystymosi dinamiką? Kokiais principais turi būti formuojami pelno, paslaugų ir kokybės c...
PlačiauLEAN personalo valdyme (2 nuotoliniai susitikimai)
Kaip valdomi personalo rodikliai, kaip eskaluojamos problemos, kaip personalo darbuotojai įtraukiami į procesų tobuli...
PlačiauLEAN finansuose (2 nuotoliniai susitikimai)
Kaip Lean gali padėti finansuose? Kaip standartizuoti darbą finansų skyriuje?...
PlačiauPardavimo psichologija: kaip pasiekti geriausių pardavimo rezultatų?
Kokių pardavėjo įgūdžių reikalauja šiuolaikinė konkurencinė aplinka? Kaip pardavėjo būsenos, nuostatos ir po...
PlačiauBendrovių valdysena. Valdybos uždaviniai (2 nuotoliniai susitikimai)
Mokymuose susipažinsite su pagrindinėmis bendrovių valdysenos sąvokomis ir principais, drauge apžvelgsime pagrindin...
PlačiauVidinė komunikacija – kaip užtikrinti dialogą organizacijos viduje
Kaip kurti patrauklesnį, darbuotojus pasiekiantį turinį? Kokie įrankiai padeda atlikti vidinės komunikacijos audit...
PlačiauKaip įgalinti meistrus?
Kaip sudaryti meistrų ugdymo planą, atsižvelgiant į kiekvieno meistro poreikius? Kokios yra meistrų ugdymo ir įga...
PlačiauĮmonės reklama ir komunikacija. Kaip pasiekti geriausių rezultatų? (2 nuotoliniai susitikimai)
Išmoksite nusistatyti konkrečius reklamos ir komunikacijos tikslus, jų siekti nešvaistant resursų. Išgirsite, koki...
PlačiauNaujų laikų f-Luxus lyderystė (4 nuotoliniai susitikimai)
Kaip užtikrinti, kad kiekvienas įmonės darbuotojas prisiimtų dalį lyderystės? Kaip būti lyderiu skaitmeninėje or...
PlačiauKokybės valdymas
Kokie yra kokybės valdymo rodikliai? Kaip apskaičiuoti darbuotojų užimtumą?...
PlačiauProcesų valdymas (2 nuotoliniai susitikimai)
Mokymuose išmoksite identifikuoti įmonės procesus, įvertinti jų svarbą bei juos išmatuoti ir valdyti....
PlačiauTvarus savininko atsitraukimas nuo aktyvaus verslo valdymo (2 nuotoliniai susitikimai)
Verslo įkūrėjo atsitraukimas nuo savo įmonės valdymo yra didelis ir sudėtingas pokytis ne tik savininkui, bet ir v...
PlačiauDerybos su tiekėjais
Kaip sužinoti, kokios yra realios tiekėjo galimybės ir ribos? Kokius argumentus naudoti, kad tiekėjai padarytų nuol...
PlačiauPersonalo sistemos kūrimas taikant darbo instruktavimo ir darbo santykių („TWI Job Instruction“ ir „Job Relation“) principus
Sužinosite, kaip TWI metodo pagalba galite sutrumpinti užsakymų įvykdymo laiką, sumažinti defektų ir skundų kiek...
PlačiauKaip dirbti su svarbiausiais klientais (Key Accounts) ir padidinti jų skaičių? (2 nuotoliniai susitikimai)
Kaip padidinti pardavimus, išsaugoti klientų lojalumą, pritraukti naujų klientų?...
PlačiauĮmonių finansai vadovams ir valdybų nariams (2 nuotoliniai susitikimai)
Kaip užtikrinant strateginių krypčių įgyvendinimą ir optimaliai išnaudoti įmonių vadovams suteiktus resursus....
PlačiauEsminiai pardavimo proceso rodikliai (KPI ir OKR) (2 nuotoliniai susitikimai)
Ką verta matuoti ir kaip tą padaryti? Kada verta naudoti KPI ir kada OKR?...
PlačiauStandartizuotas kompetencijų valdymo modelis: „Kompetencijų matrica“ (2 nuotoliniai susitikimai)
Kaip susieti kompetencijų valdymo modelį su atlygio sistema ir darbuotojo ugdymo bei karjeros planu?...
PlačiauLEAN finansuose
Kaip Lean gali padėti finansuose? Kaip standartizuoti darbą finansų skyriuje?...
PlačiauDerybų tango (2 dienos su Dariumi Pietariu)
Tai derybininko psichologinė treniruotė, padedanti geriau išnaudoti savo įgūdžius sudėtingesnėse derybų situaci...
PlačiauKūrybinis rašymas. 8 susitikimai
Kaip sklandžiai ir vaizdingai reikšti mintis raštu?...
PlačiauKPI pagrįstas valdymas. Matuokime tai, kas veda į tikslų įgyvendinimą
Mokymuose įvardinsite pagrindinius įmonės ir jos padalinių rodiklius, sužinosite, kaip susieti juos tarpusavyje...
PlačiauProcesų tobulinimas – ką turime žinoti (2 nuotoliniai susitikimai)
Kaip gerinti savo procesus ir spręsti identifikuotas problemas?...
PlačiauProfesionalus pardavimo vadovas. 6 dienų programa
Kaip sukurti efektyvią įmonės pardavimo strategiją, padidinti pardavėjų efektyvumą, tikslingai pasirinkti klientu...
Plačiau