Kokios technikos ir metodai gali būti taikomi kūrybiniame rašyme ir viešajame kalbėjime?
Kaip pritaikyti rašymo stilių ir kalbą skirtingoms auditorijoms?
Kaip išvengti perteklinio žodžių vartojimo?
Kaip valdyti kalbos tempą ir išlaikyti dėmesį?
Mokymų tikslas: patobulinti dalyvių kūrybinio rašymo ir viešojo kalbėjimo įgūdžius, suteikti naujų technikų ir metodų, pritaikomų istorijų pasakojime bei komunikacijoje.
Pirma dalis. Kūrybinis rašymas ir istorijų pasakojimas
Antra dalis. Efektyvus viešasis kalbėjimas
Mokymuose jūsų bus ne daugiau kaip 14, tad turėsite galimybę užduoti jums rūpimus klausimus.
Aidas Puklevičius, komunikacijos agentūros „Fabula Rud Pedersen Group“ kūrybinio rašymo vadovas. Praeityje žurnalų FHM ir Playboy vyriausias redaktorius, „Lietuvos ryto“, „Verslo klasės“, „15min.lt” ir „Žmonės“ skiltininkas. Dviejų romanų autorius, devynių TV serialų bendraautorius, kartu su dar dviem scenaristais „Sidabrinės gervės“ laimėtojas už geriausią scenarijų. Mieliausiai pasakotų apie vyną, Pirmajį pasaulinį karą ir Renesanso meną, bet šiek tiek trūksta žinių, tai pasakoja apie tai, kaip rašyti, kad patiktų ir pačiam autoriui, ir skaitytojams.
Komunikacijos agentūros „Fabula Rud Pedersen Group“ kūrybinio rašymo vadovas
Istorijos anatomija:
Emocinis poveikis:
Praktiniai patarimai:
Praktinė užduotis
Grįžtamasis ryšys
Rašytojo balsas
Stiliaus įvairovė:
Praktiniai triukai:
Praktinė užduotis
Grįžtamasis ryšys