- 3 rinkodaros taisyklės sunkmečiui. Kaip turi keistis pardavimų proceso logika?
- Kas yra prekės ženklo sąmonės prieinamumas?
- Kaip jis siejasi su kategorijos vartojimo asociacijomis?
- CEP (Category Entry Points) apibrėžimas
Gerais laikais auga reklamos triukšmas, sunkmečiu – mažėja rinkodaros biudžetai, tad iššūkis marketingo vadovams išlieka tas pats – kaip išlaikyti savo prekės ženklą „Top of Mind“ lygmenyje kiekvieną kartą pirkėjams svarstant prekės ženklo kategoriją? Ši užduotis dar paaštrėja, kai vartotojai pradeda mažinti savo pirkinių krepšelius ir pardavimų skyriams tenka ne tik pagrįsti savo išskirtinumą prieš konkurentus, bet ir visos kategorijos vertę.
Sunkmečiu dominuoja viena taisyklė – esi įdomus tik tiek, kiek esi naudingas. Norint sustiprinti prekės ženklo atsparumą ir auginti jo rinkos dalį, svarbu tikslingai vystyti asociacijas su prekės ženklo kategorijos pirkimo situacijomis (ang. Category Entry Points).
Rinkodaros ir komunikacijos vadovams
Mokymuose jūsų bus ne daugiau kaip 14, tad turėsite galimybę aktyviai diskutuoti ir užduoti jums rūpimus klausimus.
Registruokitės ir, kai tik bus patvirtinta nauja šių mokymų data, informuosime jus pirmuosius
RegistruotisRūta Gaudiešienė – „Civitta“ partnerė, marketingo ir rinkos tyrimų ekspertė, „Customer Centric Consultancy“ vadovė. Rūta turi daugiau negu 25 metų patirtį rinkos tyrimų bei marketingo konsultacijų srityje. Profesinė specializacija apima strateginio marketingo tyrimus (prekės ženklo pozicionavimas, išorinės ir vidinės komunikacijos valdymas, vartotojų elgsena) bei ROMI (prekės ženklo vertės bei marketingo išlaidų efektyvumo įvertinimas).