Kaip laviruoti tarp organizacijos galimybių ir rinkos spaudimo didinti atlyginimus? K...
Kaip strategiją paversti skyriaus ar darbuotojų tikslais, teikti konstruktyvų grįžtam...
Kokia dvejopo reikšmingumo informacija turi būti atskleista tvarumo ataskaitoje? Koks...
Kaip padidinti komercinio NT vertę, ją „užfiksuoti“ bei tinkamai „įpakuoti“ ir pasiūl...
Kaip stiprinti bendradarbiavimą tarp padalinių? Kaip gerinti visų, net ir nedirbančių...
Kaip sukurti efektyvią įmonės pardavimo strategiją, suburti profesionalią komandą ir ...
Biurų, pramonės objektų (logistikos, sandėliavimo, gamybos) nuomos aspektai, rinkos n...
Kaip tinkamai įvertinti investicinio projekto finansinę naudą ir rizikas? Kaip progno...
Kaip planuoti ir valdyti IT biudžetą? Kaip vertinti kibernetinio saugumo rizikas, par...
Kaip teisingai paskirstyti transporto, logistikos, ekspedicijos vadybininkų krūvį? Ka...
Kaip išsakyti kritiką, pranešti blogas ar darbuotojams nepatinkančias naujienas? Tik ...
Išmoksite apibrėžti projekto apimtį, susipažinsite su skirtingomis įvertinimo (estima...
Kaip gerinti ilgo pardavimo veiklos planavimo, organizavimo, vykdymo ir derybų vedimo...
Kokie metodai naudojami, siekiant įgyvendinti strategines kryptis ir tuo pačiu optima...
Kaip pasiruošti deryboms ir jas vesti nenuolaidžiaujant? Kaip elgtis patekus į aklavi...
Kaip parengti projekto, produkto, atskiro padalinio, verslo plėtros biudžetą? Kaip pa...
Kokioms projektavimo tvarkos ir statybos leidimo išdavimo naujovėms reikia pradėti ru...
Kaip pasiruošti tvarumo ataskaitų teikimui – kokius duomenis turite pradėti kaupti? K...
Kaip nustatyti tinkamą atsargų lygį? Kaip ir kada formuoti užsakymus tiekėjams? Kaip ...
Lyderystė, pokyčių valdymas, gebėjimas būti strateginiu partneriu kitiems skyriams. K...
Ką daryti, kad skirtingi padaliniai pasiektų savo KPI? Kokiais principais formuojami ...
Dažniausios rodiklių neveikimo priežastys ir kaip su jomis kovoti? Kaip į KPI valdymą...
Kokia turi būti pokalbio su klientu struktūra? Kaip pereiti nuo aptarnavimo į pardavi...
Kaip bendradarbiauti su skirtingais sudėtingų žmonių tipais, patenkinant ir tų žmonių...
Verslo įkūrėjo atsitraukimas nuo savo įmonės valdymo yra didelis ir sudėtingas pokyti...
Praktiniai įrankiai, kaip savarankiškai organizuoti darbdavio įvaizdžio strategijos k...
Įtaigiau pristatysite produktą klientams. Gyviau papasakosite bendrovės naujienas. Le...
Lavinsite strateginio mąstymo, organizavimo, tikslų ir užduočių formulavimo įgūdžius....
Kaip paskatinti komandos narius kelti ambicingus tikslus, prisiimti atsakomybę už rez...
Kaip planuoti projekto tvarkaraštį, biudžetą ir komunikaciją? Kurias užduotis „gelbėt...
Kaip strategiją paversti skyriaus ar darbuotojų tikslais, teikti konstruktyvų grįžtam...
Kaip vadovauti komandai, kai pats esi „žaidžiantis treneris“, t.y. vadovas ir komando...
Kviečiame išgirsti 5 unikalias lyderystės istorijas...
Ką būtina aptarti pokalbio metu? Kaip vertinti praėjusio periodo veiklos tikslus ir k...
Susiesite kompetencijų valdymo modelį su atlygio sistema ir darbuotojo ugdymo bei kar...
Kaip atlikti daug daugiau projektų per tą patį laiką? Kaip reikšmingai sumažinti šoki...
Kokie esminiai valdybos uždaviniai? Kaip diegti gerąją bendrovių valdysenos praktiką,...
Kaip parengti ir efektyviai įgyvendinti vidinės komunikacijos planą? Kaip matuoti KPI...
Kokie finansiniai rodikliai aktualūs vertinant gamybines, prekybines ar paslaugų įmon...
Kaip efektyviai ir kokybiškai apmokyti naujus darbuotojus? Praktiškai išbandysite ket...
Kaip sukurti ir išlaikyti efektyvią grandinę: laiku atvykstantis transportas, auganty...
4 žingsnių programa, padedanti išspręsti bet kokį nepasitenkinimą. Alternatyvų ir spr...
Koks turi būti „šaltas“ skambutis, follow - up s, santykio palaikymo skambutis? Koks ...
Kaip strategiją paversti skyriaus ar darbuotojų tikslais, teikti konstruktyvų grįžtam...
Kaip suformuluoti aiškų aptarnavimo standartą ir sukurti lojalių klientų ratą? Tik 14...
Kaip laviruoti tarp organizacijos galimybių ir rinkos spaudimo didinti atlyginimus? K...
Kaip nustatyti esminius procesų KPI? Kaip sinchronizuoti procesų tikslus su organizac...
Kaip apskaičiuoti pagrindinių veiklos rezultatų (apyvartos, kapitalo išlaidų ir veikl...
Kaip profesionaliai valdyti ilgalaikį klientų pasitenkinimą? Kokie yra klientų komuni...
Kaip pasiekti geresnių rezultatų, jei tiekėjas turi daugiau galios? Kaip pastebėti ir...
Kokius klientų aptarnavimo kanalus pasirinkti? Ką matuoti skambučių centre? Kokios yr...