Emociškai stiprus pardavėjas: kaip emocinę informaciją išnaudoti geresniems rezultatams?
Sausio 18 d.
9.30–11.00
Emocijos ir jų kilmė
Emocijų įvairovė: kiek galime įvardinti jausmų, nuotaikų, emocijų?
Kaip emocijos susijusios su pardavimų rezultatais?
Kas yra emocinė kompetencija pardavimuose?
11.00–11.15 Pertrauka
11.15–12.45
Sąmoningumo reikšmė pardavimuose
Asmeninių emocijų pažinimas ir įvardijimas skirtingose pardavimų situacijose
Emocijų ratas: pamatinių emocijų suvokimo ir įsisąmoninimo reikšmė
Adekvatus savęs vertinimas ir pasitikėjimas savimi – sėkmės raktas
Kaip jūs reaguojate į nesėkmes?
12.45–13.45 Pietūs
13.45–15.15
Savikontrolės įgūdžiai
Nepirkite pirkimo signalo: 3K technika
Klausimų uždavimo praktikos: ar jau pasiekėte skaudžiausią tašką?
15.15–15.30 Pertrauka
15.30–16.30
Savikontrolės įgūdžiai (tęsinys)
Aktyvus ir emociškai intelektualus klausymasis
Emociškai kompetentingas abejonių valdymas
Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.