Programa
Esminiai pardavimo proceso rodikliai (KPI ir OKR)

Gegužės 9 d.
9.30–11.00

Pardavimo procesas – apribojimai ir modernios tendencijos

  • „Geri gali padaryti daugiau, o blogi slepiasi už atidirbtų pasiteisinimų“ – kaip gali padėti pardavimo proceso skaitmeninė analizė?
  • Ką verta matuoti ir kaip tą padaryti?
  • Praktinė užduotis
  • Ar tikrai reikia daugybės laiko ir pastangų, kad įvertintume esminius parametrus?
11.00–11.15 Pertrauka
11.15–12.30

Kada verta naudoti KPI ir kada OKR

  • Praktinė užduotis
  • Korporatyviniai pardavimo proceso vertinimai
  • SVV (smulkaus ir vidutinio verslo) pardavimo proceso vertinimai
Pietūs 12.30–13.30
13.30–15.00

Pardavimo vadybininkas/ pardavimo skyrius – rinkos potencialas, pasiektas rezultatas ir įdirbis

  • Kaip pamatuoti įdirbį?
  • „Pipeline“ etapai, skaitmeninė kiekvieno etapo išraiška
  • CRM ir pardavimo proceso rodikliai
15.00–15.15 Kavos pertrauka
15.15–17.00

Pardavimo procesas

  • Rezultatai, pastangos, gebėjimai, nuostatos – ką galiu išmatuoti, o ko negaliu?
  • Praktinė užduotis
  • Objektyvus, skaičiais išreikštas vadybininko (padalinio) pardavimo proceso pamatavimas, tai:

    • galimybė atrasti nepanaudotus rezervus
    • teisingai „apdovanoti“ ar atleisti
    • atrasti „butelio kakliukus“
    • priimti produktų/ paslaugų portfelio sprendimus

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva