Programa
Ilgi pardavimai. Kaip efektyvinti pardavimų ciklą ir pasiekti geresnių rezultatų?

9.30–11.00

  • Kada ilgus pardavimus vadiname ilgais? 
  • Kodėl ilgi pardavimai tampa ilgais? 
  • Kaip sutrumpinti ilgų pardavimų procesą? 
  • Praktinės užduotys 
11.00–11.15 Pertrauka
11.15–12.45

  • REC modelis valdant ilgus pardavimus 
  • Kaip teisingai atsirinkti klientus ilgų pardavimų kelionei? 
  • Ilgos kelionės sąnaudų prognozės 
  • Praktinės užduotys 
12.45–13.45 Pietūs
13.45–15.15

  • Išsami pasirinktų klientų analizė. Ką būtina žinoti apie kiekvieną klientą ir jo organizaciją? 
  • Individualių veiklos planų su klientais gairės: ką įmanoma ir būtina suplanuoti? Planų pavyzdžiai ir praktinės įžvalgos. 
  • Praktinės užduotys 
15.15–15.30 Pertrauka
15.30–17.00

  • Ką reiškia kurti verslo santykius ilguose pardavimuose? Kuo jie skiriasi nuo bičiuliškų? 
  • Verslo santykių lygiai. Kaip siekti verslo santykių aukštumų? 
  • Praktinės užduotys 
9.30–11.00

  • Kaip pasiruošti psichologiškai ir ilgą kelią nueiti iki galo? 
  • Kada ir kodėl pasiduoda pardavėjai? Kaip nepasiduoti?  
  • Praktinės užduotys 
11.00–11.15 Pertrauka
11.15–12.45

  • Klientų abejonės ir prieštaravimai ilgų pardavimų metu. Kodėl jie kyla? 
  • Abejonių ir prieštaravimų valdymo praktika 
12.45–13.45 Pietūs
13.45–15.15

  • Kaip nesuklupti ilgų pardavimų finiše? Kaip vesti derybas su klientu dėl galutinių sprendimo sąlygų?
15.15–15.30 Pertrauka
15.30–17.00

  • Derybų praktika 
  • Mokymų apibendrinimas 
  • Veiksmų žemėlapis, tobulinant ilgų pardavimų procesą ir esmines kompetencijas 

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva