-
Kada ilgus pardavimus vadiname ilgais?
-
Kodėl ilgi pardavimai tampa ilgais?
-
Kaip sutrumpinti ilgų pardavimų procesą?
-
Praktinės užduotys
Kada ilgus pardavimus vadiname ilgais?
Kodėl ilgi pardavimai tampa ilgais?
Kaip sutrumpinti ilgų pardavimų procesą?
Praktinės užduotys
REC modelis valdant ilgus pardavimus
Kaip teisingai atsirinkti klientus ilgų pardavimų kelionei?
Ilgos kelionės sąnaudų prognozės
Praktinės užduotys
Išsami pasirinktų klientų analizė. Ką būtina žinoti apie kiekvieną klientą ir jo organizaciją?
Individualių veiklos planų su klientais gairės: ką įmanoma ir būtina suplanuoti? Planų pavyzdžiai ir praktinės įžvalgos.
Praktinės užduotys
Ką reiškia kurti verslo santykius ilguose pardavimuose? Kuo jie skiriasi nuo bičiuliškų?
Verslo santykių lygiai. Kaip siekti verslo santykių aukštumų?
Praktinės užduotys
Kaip pasiruošti psichologiškai ir ilgą kelią nueiti iki galo?
Kada ir kodėl pasiduoda pardavėjai? Kaip nepasiduoti?
Praktinės užduotys
Klientų abejonės ir prieštaravimai ilgų pardavimų metu. Kodėl jie kyla?
Abejonių ir prieštaravimų valdymo praktika
Derybų praktika
Mokymų apibendrinimas
Veiksmų žemėlapis, tobulinant ilgų pardavimų procesą ir esmines kompetencijas