9.15–9.30 Registracija
Įvadas
- Kokių pardavėjo įgūdžių reikalauja šiuolaikinė konkurencinė aplinka?
- Kaip pardavėjo būsenos, nuostatos ir požiūriai lemia pardavimo rezultatus?
- Pardavėjų evoliucija: išlieka stipriausi.
- Emocinė pardavėjo kompetencija.
11.00–11.15 Kavos pertrauka
Ryžtas parduoti
- Proaktyvumas ir atkaklumas: įgūdžių lavinimo treniruotė.
- Požiūrio taško pakeitimas: nuo problemų vengimo prie jų sprendimų.
- Atkaklumo treniravimas: geriausi pardavėjai niekada nepasiduoda.
- Išėjimo iš komforto zonos įprotis.
- Kaip prisiversti vykdyti „nerealius“ tikslus?
12.45–13.45 Pietūs
Vidinė pardavėjo motyvacija
- Kas yra mano energijos šaltiniai ir kaip juos panaudoti?
- Tarpinių tikslų pasiekimas ir pergalės - energijos suteikiančios priemonės.
- Kaip įveikti atidėliojimą, „blogas dienas“ ir kitus motyvaciją atimančius dalykus?
- Ką daryti, kad pirmadienis būtų „gera diena“? Kaip uždegti savo ir kitų žmonių akis?
- Pakilimas po nesėkmių, „tuščio“ laikotarpio ir tikėjimo išlaikymas.
- Kaip tvarkytis su neigiamomis emocijomis: nusivylimu, nerimu, susierzinimu?
- Pasitikėjimo savimi stiprinimas. Nuostatos į save, klientą, produktą ir kompaniją.
15.15–15.30 Kavos pertrauka
Kliento pažinimas ir pokalbio valdymas. Užbaigimas
- Kodėl nepastebime arba nesureaguojame į kliento elgesį? Dažniausios pardavėjų bendravimo klaidos.
- Kaip atpažinti ir suprasti kliento būsenas, emocijas, nuotaikas?
- Gebėjimas prisitaikyti prie kliento elgesio, situacijos ir pokalbio eigos.
- Kliento emocijų valdymas: iššūkiai ir galimybės.
- Kaip sumažinti kliento nerimą, nepasitenkinimą ir susierzinimą?
- Nuo pasipriešinimo link susitarimo.
- Seminaro medžiagos apibendrinimas
- Savo mokymosi ir treniruočių plano gairių sudarymas.