Organizacijos ir vadovai siekia padidinti darbuotojų orientaciją į klientus. Tačiau dauguma padalinių, neturinčių tiesioginio santykio su klientais, save sunkiai pamato kliento akimis bei dažnai teigia, kad „su klientais mes nedirbame“. Mokymuose kalbėsime apie pasiteisinusias organizacijų praktikas identifikuojant ir valdant klientų lūkesčius, bei sistemiškai su jais dirbant visuose padaliniuose (ne tik pardavimų ar klientų aptarnavimo). Taip pat mokysimės atlikti vertės srautų analizės ir optimizavimo pratimą, kurį pritaikiusios organizacijos padidina savo greitį teikdamos prekes ir paslaugas savo klientams net 4-10 kartų.
Mokymuose:
- Kaip identifikuoti pagrindines klientų grupes, jų lūkesčius bei juos valdyti?
- Kaip nustatomi klientų poreikiai ir sistemiškai integruojami į procesus (prekių ir paslaugų kokybės valdymą)?
- Kaip analizuoti procesus ir verslo modelį, kad pamatytume juos kliento akimis? Vertės srautų žemėlapio metodika.
- Kliento patirties kelionės sudarymas – teorija ir praktika
- Kaip į tikslų ir rodiklių nustatymo procesą įtraukti kliento perspektyvą?
- Kodėl verta diegti vidinio kliento kultūros praktikas savo organizacijoje?
Mokymai skirti aukščiausios ir vidurinės grandies vadovams, organizacijų vystymo specialistams, kokybės ir procesų valdymo specialistams, klientų aptarnavimo bei klientų patirties gerinimo specialistams.
Mokymuose Jūsų bus ne daugiau kaip 14, tad turėsite galimybę aktyviai diskutuoti ir užduoti klausimus.