Laiko valdymas pardavimuose: kaip pasiekti geriausių rezultatų

  • Kaip išvengti atidėliojimo ir pardavimų tikslus paversti rezultatais?
  • Kaip formuluoti pardavimo tikslus skirtingiems klientų segmentams?
  • Kaip tikslingiausiai paskirstyti laiką pardavėjo darbe?
  • Kur daugiausiai laiko iššvaistome ir kaip to išvengti?
Sausio 24 d.
„Simbiocity“, V. Gerulaičio g. 10, Vilnius

Registruokitės ir, kai tik bus patvirtinta nauja šių mokymų data, informuosime jus pirmuosius

Registruotis

Mokymų tikslas:

  • Gilinti žinias apie pardavimų veiklos valdymo efektyvumą, integruojant holistinį laiko planavimo ir valdymo požiūrį.
  • Nagrinėti pardavėjo veiklos dinamikos dėsnius, pastangų kryptingumo ir kiekybės svarbą galutiniam rezultatui.
  • Praktiškai treniruoti laiko valdymo įgūdžius, išbandyti technikas ir metodus.

Mokymuose:

  • Kaip pardavimų tikslus paversti rezultatais?
  • Kaip formuluoti pardavimo tikslus skirtingiems klientų segmentams?
  • Kaip tikslingiausiai paskirstyti laiko resursus pardavėjo darbe?
  • Kaip išvengti atidėliojimo?
  • Kur daugiausiai laiko iššvaistome ir kaip to išvengti?

Mokymai skirti:

  • pardavimų vadybininkams

Mokymuose jūsų bus ne daugiau kaip 14, tad turėsite galimybę aktyviai diskutuoti ir užduoti jums rūpimus klausimus. Mokymų dalyviams išduodamas sertifikatas.

 

Registruokitės ir, kai tik bus patvirtinta nauja šių mokymų data, informuosime jus pirmuosius

Registruotis

Mokymus veda

Donata Masiulionė – organizacijų psichologė, pardavimo entuziastė ir augimo partnerė. B2B ir B2C pardavimų trenerė. Organizacijų psichologijos magistrė, 20 metų analizuojanti organizacijų procesus ir jų efektyvumo prielaidas. Sertifikuota DiSC trenerė, o taip pat pirmoji Lietuvoje sertifikuota „Genos Survey“ emocinės kompetencijos trenerė. Aktyviai dirba su finansų, telekomunikacijų, IT, farmacijos, gamybos srities įmonių komandomis.

Lektoriai

photo
Donata Masiulionė
Organizacijų psichologė, pardavimo entuziastė ir augimo partnerė

Organizacijų psichologė, pardavimo entuziastė ir augimo partnerė

Programa

9.00–9.30 Dalyvių registracija
9.30–12.30

I dalis

Kas apibrėžia pardavėjo efektyvumą?

  • Organizacijos strategijos ir tikslų ryšys su pardavėjo darbo kasdienybe.
  • Kaip tikslai tampa rezultatais? Planavimo reikšmė rezultatų pasiekimui.

Tikslingos ir efektyvios pastangos

  • Skirtingo potencialo klientai ir tikslų formulavimas skirtingiems klientų segmentams.

Pertrauka 11.00–11.15

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva