Organizacijos skiria didžiulius resursus vystyti savo veiklą, efektyvinti funkcijas bei procesus padaliniuose, ugdyti vadovus ir darbuotojus. Tačiau padarius tam tikrą pažangą, reikia įrankių, kurie padėtų įsivertinti, ar progresas įvyko, kokie yra tolimesni gerinimo uždaviniai. Šie iššūkiai ypač būdingi augančiose organizacijose – kuriose didėja veiklos, pardavimų apimtys, kompleksiškumas, komanda, o esami veiklos modeliai nebeveikia taip, kaip anksčiau.
Mokymuose kalbėsime apie tai, pagal kokius principus vyksta organizacijos branda ir kaip ją pamatuoti, įsivertinti, kaip suvaldyti augimą. Kaip spręsti iššūkius, kylančius konkrečiu organizacijos brandos etapu.
Mokymuose:
- Kokie yra organizacijų brandos etapai ir kokie kyla iššūkiai pereinant į kitą etapą?
- Kaip įsivertinti organizacijos brandos elementus ir kaip juos vystyti: lyderystę ir valdymo kokybę; procesų valdymą; technologijas ir duomenų valdymą; kompetencijų valdymą?
- Kaip nustatyti savo organizacijos konkrečios funkcijos, proceso brandos lygį?
- Kaip identifikuoti pagrindinius atotrūkius ir nustatyti tolimesnio vystymo prioritetus?
- Kaip suformuluoti organizacijos vystymo tikslus ir juos integruoti į organizacijos strategiją bei kaskaduoti padaliniams?
- Kaip į organizacijos vystymą bei brandą įtraukti padalinius ir komandas?
Mokymai skirti: organizacijų aukščiausios ir vidurinės grandies vadovams, veiklos vystymo, kokybės, procesų valdymo, LEAN, strateginio planavimo specialistams.
Mokymuose jūsų bus ne daugiau kaip 14, tad turėsite galimybę užduoti klausimus.
Registruokitės ir, kai tik bus patvirtinta nauja šių mokymų data, informuosime jus pirmuosius
Registruotis