Pardavėjo psichologinis pasiruošimas

  • Kaip stiprinti pasitikėjimą savimi pardavimų situacijose?
  • Kokie psichologiniai įrankiai padeda išlaikyti energiją ir entuziazmą?
  • Kaip greitai atsitiesti po nesėkmingo pardavimo?
  • Kaip sukurti įpročius, vedančius į nuolatinius pardavimų rezultatus?
Rugsėjo 30 d.
Vilnius

Mokymų tikslas: 

  • Stiprinti pardavėjų psichologinį pasiruošimą, pasitikėjimą savimi, emocinį atsparumą ir motyvaciją, kad jie galėtų efektyviau įveikti iššūkius, didinti pardavimus ir palaikyti ilgalaikius santykius su klientais. 
  • Suteikti susistemintų žinių ir galimybę praktiškai išbandyti technikų įvairovę bei ugdyti profesinėje praktikoje pritaikomus įgūdžius. 

Mokymuose: 

  • Klaidos kaip mokymosi dalis: kaip tinkamai reaguoti į nesėkmes? 
  • Kaip greitai atsitiesti po nesėkmingo pardavimo?  
  • Vidinė ir išorinė motyvacija – kas iš tiesų skatina pardavėjus?  
  • Kaip sukurti įpročius, vedančius į nuolatinius pardavimų rezultatus?  
  • Savęs įtikinėjimo galia: kaip įvaldyti vidinį dialogą?  
  • Baimė būti atstumtam – kaip ją įveikti?  
  • Neverbalinė komunikacija ir balso įtaka pasitikėjimui. 
  • Kokie psichologiniai įrankiai padeda išlaikyti energiją ir entuziazmą? 

Mokymuose jūsų bus ne daugiau kaip 14, tad turėsite galimybę aktyviai diskutuoti ir užduoti jums rūpimus klausimus. Mokymų dalyviams išduodamas sertifikatas.

Mokymus veda

Donata Masiulionė – organizacijų psichologė, pardavimo entuziastė ir augimo partnerė. B2B ir B2C pardavimų trenerė. Organizacijų psichologijos magistrė, 20 metų analizuojanti organizacijų procesus ir jų efektyvumo prielaidas. Sertifikuota DiSC trenerė, o taip pat pirmoji Lietuvoje sertifikuota „Genos Survey“ emocinės kompetencijos trenerė.

Lektoriai

photo
Donata Masiulionė
Organizacijų psichologė, pardavimo entuziastė ir augimo partnerė

Organizacijų psichologė, pardavimo entuziastė ir augimo partnerė

Programa

9.30–11.00

Kas lemia pardavimų sėkmę?

  • Kodėl žmonės skirtingi?  
  • Dvi skirtingos mąstysenos
  • Sėkmė: jūsų žinių ar sumanumo įrodymas? 
  • Kaip mąstysena keičia nesėkmės ir pastangų prasmę? C. Dweck tyrimai ir jų įtaka psichologijai, ugdymui ir asmeniniam tobulėjimui. 
11.00–11.15 Pertrauka

Kaina

Dalyvio mokestis

420 Eur
+ PVM Įprasta kaina 560 Eur

Šis dalyvio mokestis galioja iki birželio 30 d.

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva