Kas lemia pardavimų sėkmę?
- Kodėl žmonės skirtingi?
- Dvi skirtingos mąstysenos
- Sėkmė: jūsų žinių ar sumanumo įrodymas?
- Kaip mąstysena keičia nesėkmės ir pastangų prasmę? C. Dweck tyrimai ir jų įtaka psichologijai, ugdymui ir asmeniniam tobulėjimui.
11.00–11.15 Pertrauka
Pasitikėjimo savimi stiprinimas pardavimų situacijose
- Strategijos augimo mąstysenai skatinti: kalbos ir mąstymo įpročių keitimas („dar“ vietoj „aš nemoku“).
- Sėkmės apibrėžimas: dėmesys procesui, o ne tik rezultatui.
- Klaidos kaip mokymosi dalis: kaip tinkamai reaguoti į nesėkmes?
- Savęs įtikinėjimo galia: kaip įvaldyti vidinį dialogą?
- Baimė būti atstumtam – kaip ją įveikti?
- Neverbalinė komunikacija ir balso įtaka pasitikėjimui.
12.45–13.45 Pietų pertrauka
Emocinis atsparumas ir streso valdymas pardavimuose
- Moderniausios psichologijos požiūris į įtampą ir stresą. Kaip, kada ir kodėl jie kyla?
- Kada stresas naudingas, kada žalingas? Eustreso ir distreso funkcijos.
- Kaip atpažinti artėjančio perdegimo požymius?
- Kaip išlaikyti vidinę ramybę sudėtingose situacijose?
- Efektyvūs emocijų valdymo metodai pardavimų procese.
- Kaip greitai atsitiesti po nesėkmingo pardavimo?
- 4 lygių energijos valdymas: T. Schwartz modelis, pateikiantis holistinį požiūrį į įtampos valdymo priemones.
15.15–15.30 Pertrauka
Motyvacija ilgalaikei sėkmei
- Vidinė ir išorinė motyvacija – kas iš tiesų skatina pardavėjus?
- Kaip sukurti įpročius, vedančius į nuolatinius pardavimų rezultatus?
- Psichologiniai įrankiai, padedantys išlaikyti energiją ir entuziazmą.