Pardavimas telefonu

  • Kokia pokalbio struktūra gali būti efektyvi ir ką pasakyti per pirmąsias 30 sekundžių?
  • Balsas – jūsų vizitinė kortelė. Koks turi būti kalbėjimo tempas, intonacija, pauzės, balso tembras?
  • Koks turi būti „šaltas“ skambutis, follow - up skambutis, santykio palaikymo skambutis?
  • Kaip suasmeninti telefoninius pardavimus?
Lapkričio 13 d.
„Technopolis“, V. Gerulaičio g. 10, Vilnius
Kitos datos:

Mokymuose:

Treniruosimės, kaip profesionaliai parduoti prekes ar paslaugas telefonu, darant įtaką klientui, naudojant profesionalias pardavimo technikas ir tinkamai valdant paraverbalinį įtakos kanalą.

  • Kas svarbiausia parduodant telefonu?
  • Koks turi būti „šaltas“ skambutis, follow - up skambutis, santykio palaikymo skambutis?
  • Kaip suasmeninti telefoninius pardavimus?
  • Kokia pokalbio struktūra gali būti efektyvi ir ką pasakyti per pirmąsias 30 sekundžių?
  • Balsas – jūsų vizitinė kortelė. Koks turi būti kalbėjimo tempas, intonacija, pauzės, balso tembras?

Mokymuose jūsų bus ne daugiau kaip 14, tad turėsite galimybę aktyviai diskutuoti ir užduoti jums rūpimus klausimus. Mokymų dalyviams išduodamas sertifikatas.

Registruokitės ir, kai tik bus patvirtinta nauja šių mokymų data, informuosime jus pirmuosius

Registruotis

Mokymus veda

Donata Masiulionė – organizacijų psichologė, pardavimo entuziastė ir augimo partnerė. B2B ir B2C pardavimų trenerė. Organizacijų psichologijos magistrė, 20 metų analizuojanti organizacijų procesus ir jų efektyvumo prielaidas. Sertifikuota DiSC trenerė, o taip pat pirmoji Lietuvoje sertifikuota „Genos Survey“ emocinės kompetencijos trenerė.

Lektoriai

photo
Donata Masiulionė
Organizacijų psichologė, pardavimo entuziastė ir augimo partnerė

Organizacijų psichologė, pardavimo entuziastė ir augimo partnerė

Programa

9.30–11.00

Ką iš tikrųjų reiškia parduoti telefonu?

11.00–11.15 Pertrauka

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva