Programa
Rinkos tyrimai: nuo technikos iki savarankiško įgyvendinimo

Gegužės 28 d.
9.30–11.00

Rinkos tyrimų pagrindai: kodėl jie svarbūs ir kaip juos taikyt

  • Kas yra rinkos tyrimai ir kokią vertę jie kuria organizacijai 
  • Tyrimų tipai: kiekybiniai ir kokybiniai tyrimai, jų skirtumai, panašumai ir kada kurį rinktis 
  • Išoriniai (rinkos) vs vidiniai (darbuotojų) tyrimai: tikslai, skirtumai, taikymo kontekstas 
11.00–11.15 Pertrauka
11.15–12.45

Nuo tikslo prie metodo: kaip suplanuoti tyrimą

  • Tyrimo tikslo suformulavimas ir jo reikšmė metodui 
  • Tinkamiausio tyrimo metodo pasirinkimas pagal tikslą, biudžetą ir aplinkybes 
  • Tyrimo dizaino kūrimo principai: nuoseklumas, aiškumas, tikslingumas 
12.45–13.45 Pietų pertrauka
13.45–15.15

Nuo klausimo iki atsakymo: techniniai ir metodiniai įrankiai

  • Klausimyno struktūra, formuluotės, pagrindinės klaidos 
  • Duomenų rinkimo būdai: privalumai, trūkumai, pasirinkimo kriterijai 
  • Patikimi įrankiai duomenų rinkimui ir analizei 
15.15–15.30 Pertrauka
15.30–17.00

Rezultatų analizė ir praktinė nauda

  • Kaip teisingai skaityti ir interpretuoti rezultatus 
  • Duomenų įveiklinimas kasdienėje veikloje 
  • Dalyvių praktinių atvejų analizė ir personalizuoti sprendimai 

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva