Rinkos tyrimų pagrindai: kodėl jie svarbūs ir kaip juos taikyt
- Kas yra rinkos tyrimai ir kokią vertę jie kuria organizacijai
- Tyrimų tipai: kiekybiniai ir kokybiniai tyrimai, jų skirtumai, panašumai ir kada kurį rinktis
- Išoriniai (rinkos) vs vidiniai (darbuotojų) tyrimai: tikslai, skirtumai, taikymo kontekstas
11.00–11.15 Pertrauka
Nuo tikslo prie metodo: kaip suplanuoti tyrimą
- Tyrimo tikslo suformulavimas ir jo reikšmė metodui
- Tinkamiausio tyrimo metodo pasirinkimas pagal tikslą, biudžetą ir aplinkybes
- Tyrimo dizaino kūrimo principai: nuoseklumas, aiškumas, tikslingumas
12.45–13.45 Pietų pertrauka
Nuo klausimo iki atsakymo: techniniai ir metodiniai įrankiai
- Klausimyno struktūra, formuluotės, pagrindinės klaidos
- Duomenų rinkimo būdai: privalumai, trūkumai, pasirinkimo kriterijai
- Patikimi įrankiai duomenų rinkimui ir analizei
15.15–15.30 Pertrauka
Rezultatų analizė ir praktinė nauda
- Kaip teisingai skaityti ir interpretuoti rezultatus
- Duomenų įveiklinimas kasdienėje veikloje
- Dalyvių praktinių atvejų analizė ir personalizuoti sprendimai