Kaip pamatuoti skaitmeninę brandą organizacijoje?
Kodėl žmonės yra svarbiausia grandis skaitmeninėje transformacijoje?
Kaip įvertinti skaitmeninę kliento patirtį ir kodėl svarbi skaitmeninė darbuotojų patirtis?
Kiek verta optimizuoti organizacijos procesus?
Dviejų dienų praktiniai mokymai, siekiantiems suprasti, kaip skaitmeninės technologijos, duomenys ir žmonės gali kurti konkurencinį pranašumą.
Dalyviai sužinos, kaip vertinti savo organizacijos skaitmeninę brandą, formuoti skaitmenizacijos kultūrą, įtraukti komandą į pokyčius ir efektyviai panaudoti technologijas bei duomenis augimui.
Dalyviams rekomenduojame atsinešti kompiuterius, kurių prireiks praktinėms užduotims atlikti.
Tadas Narutavičius, skaitmenizacijos ir dirbtinio intelekto praktikas. Specializuojasi skaitmeninės transformacijos ir dirbtinio intelekto temose. Aktyviai veikia HealthTech srityje. Daugiau nei 15 metų dirba su skaitmenizacijos projektais tarptautinėse įmonėse kaip skaitmeninių inovacijų vadovas ir padeda įmonėms įgyvendinti skaitmenizacijos iniciatyvas.
Skaitmenizacijos ir dirbtinio intelekto praktikas
Dalyvio mokestis
Šis dalyvio mokestis galioja iki sausio 15 d.