9.15–9.30 Dalyvių registracija
I dalis
- Ko reikia, kad „gimtų“ optimalūs organizacijai sprendimai?
- Pokyčių žemėlapis ir kodėl darbuotojai priešinasi pokyčių įgyvendinimui?
- Sprendimų priėmimas ir jų įgyvendinimas.
11.00–11.15 Pertrauka
II dalis
- 4 pagrindiniai organizacijos vaidmenys ir jų konfliktas.
- Darbuotojų vadybiniai stiliai ir jų konfliktas.
12.45–13.30 Pietūs
III dalis
- Kokia komanda garantuotų tinkamą sprendimų įgyvendinimą?
- „Capi“ koncepcija – kaip apjungti įgaliojimus, galią ir įtaką organizacijoje?
15.00–15.15 Pertrauka
IV dalis
- 8 sprendimų priėmimo žingsniai.
- Kodėl reikia tarpusavio pasitikėjimo ir pagarbos kultūros organizacijoje ir kaip tai pasiekti?