4 žingsnių programa, padedanti išspręsti bet kokį nepasitenkinimą
Alternatyvų ir sprendimų pateikimo paieškos – kaip susitarti, kai klientui niekas netinka?
Kada reikia atsiprašyti, kada pakanka užjausti, o kada būtina kompensacija? Skundų svarumo įvertinimo technika.
Dalyviai:
Organizacija:
Mokymuose Jūsų bus ne daugiau kaip 14, tad turėsite galimybę aktyviai diskutuoti ir užduoti klausimus.
„Grand Partners“ ugdymo partnerė, aptarnavimo ir kokybės ekspertė.
Eglės specializacija: svetingumo („Hispotality“) verslo valdymas ir tobulinimas; aptarnavimo standartų kūrimas, diegimas, kontrolė; kokybės valdymo ir CRM įrankių ir sistemos kūrimas; personalo valdymo sisteminiai sprendimai; pardavimų per kuriamą vertę ir ilgalaikio santykio kūrimo skatinimas.
„Grand Partners“ ugdymo partnerė, aptarnavimo ir kokybės ekspertė
Dalyvio mokestis
Šis dalyvio mokestis galioja iki sausio 23 d.