Kaip iššifruoti kliento žinutę ir suprasti jo nepasitenkinimo gilumines priežastis?
Ką daryti, kai klientas piktybiškai elgiasi mano atžvilgiu?
Savo „Achilo kulno“ analizė – kas manyje sužadina gynybiškumą?
Kaip ištransliuoti savo žinutę taip, kad klientas pasijaustų suprastas?
Kaip išvengti negatyvaus bendravimo ir sukurti klientui teigiamų emocijų aplinką?
Praktinės užduotys
14.45–15.00 Pertrauka
15.00–16.30
Asmeninio atsparumo stiprinimas
Vidinis kontrolės lokusas, emocinis sąmoningumas kaip psichologinio atsparumo komponentai
Kaip neįkristi į kaltę arba gynybiškumą, girdint nepasitenkinimą?
Kaip išlaikyti vidinę pusiausvyrą, nepasirodant abejingu/-a?
Kaip greičiau atsistatyti po patirto streso ir neparsinešti jo namo?
Praktinės užduotys
Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.