Programa
Pokalbiai su darbuotojais: kaip meistriškai aptarti veiklą, rezultatus ir augimą

Sausio 19 d.
9.30–12.30

Vertinamieji pokalbiai vs ugdomieji pokalbiai

  • Veiklos monitoringas ir kontrolė. Kaip užtikrinti, kad darbuotojai pasiektų nustatytus rezultatus? Veiklos rezultatų aptarimo pokalbiai ir ugdymo kultūros kūrimas.
  • Ugdomųjų pokalbių sistemiškumas, struktūros ir reikiami įgūdžiai.
  • Ugdomieji klausimai periodinio pokalbio metu: kaip meistriškai aptarti praėjusį laikotarpį ir skatinti mąstyti apie būsimąjį?
  • Kaip padėti darbuotojui pamatyti tobulintinas darbines situacijas?
  • Galingi klausimai: kaip paskatinti kitą žmogų veikti efektyviau ir prisiimti atsakomybę?

Kavos pertrauka planuojama 11.00–11.15

12.30–13.30 Pietūs
13.30–17.00

Ugdomųjų pokalbių vedimo įgūdžiai

  • Provokuojamojo pobūdžio klausimai, atveriantys daugiau išplėstinio mokymosi ir naujų perspektyvų galimybių.
  • Ugdymo tikslų kėlimas profesinei ir vadybinei veiklai, asmeniniam augimui, vertybių užtikrinimui.
  • Galimų ugdymo priemonių parinkimas ir sistemingas darbuotojo augimo progreso sekimas.
  • Kaip tinkamai suteikti grįžtamąjį ryšį, įsivertinti atitikimą pagal vertybiškumą organizacijoje? Kaip sugebėti būti čia ir dabar su kitu asmeniu, laikyti atsuktą veidrodį ir padėti jam pamatyti kas vyksta? Darbuotojo lūkesčių ir motyvacijos aptarimo pratimai.

Kavos pertrauka planuojama 15.00–15.15

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva