- Pardavėjo vertė vs vertė klientui
- Kaip išsiskirti remiantis verte, o ne savybėmis
Šiuolaikinėje konkurencingoje rinkoje nebeužtenka parduoti kainą ar produkto savybes, reikia pardavinėti vertę, būtent dėl to šiuose mokymuose 70% dėmesio skiriama praktinei patirčiai ir mąstysenai, kad dalyviai išvyktų įgiję realių įgūdžių, kuriuos galės iš karto pritaikyti kasdienėje darbinėje veikloje. Likusieji 30% mokymų laiko bus skirti svarbiausioms vertės pardavimo koncepcijoms ir patikrintoms metodikoms.
Mokymuose Jūsų bus ne daugiau kaip 14. Mokymų dalyviams išduodamas sertifikatas.
Registruokitės ir, kai tik bus patvirtinta nauja šių mokymų data, informuosime jus pirmuosius
RegistruotisBalys Viršutis – „Grand Partners“ ugdymo partneris, konsultantas. Vadovavimo ir pardavimų meno mokėsi įvairius teorinius modelius testuodamas praktikoje. Baigęs verslo studijas, pradėjo dirbti mokymų ir konsultacijų, o vėliau ir pardavimų bei marketingo srityse, kur greitai tapo vadovu. Praktinės patirties Balys turi verslų, asociacijų steigimo, jų vystymo ir valdymo sferose, taip pat – atstovaujant tarptautines organizacijas ir vystant jas naujose rinkose.
Balys yra sertifikuotas daugelio pasaulyje pripažintų metodikų praktikas, aktyvus tarptautinės taktikos akademijos „European Security Academy“ instruktorius bei pranešėjas konferencijose.