- Pardavėjo vertė vs vertė klientui
- Kaip išsiskirti remiantis verte, o ne savybėmis
Šiuolaikinėje konkurencingoje rinkoje nebeužtenka parduoti kainą ar produkto savybes, reikia pardavinėti vertę, būtent dėl to šiuose mokymuose 70% dėmesio skiriama praktinei patirčiai ir mąstysenai, kad dalyviai išvyktų įgiję realių įgūdžių, kuriuos galės iš karto pritaikyti kasdienėje darbinėje veikloje. Likusieji 30% mokymų laiko bus skirti svarbiausioms vertės pardavimo koncepcijoms ir patikrintoms metodikoms.
Mokymuose Jūsų bus ne daugiau kaip 14. Mokymų dalyviams išduodamas sertifikatas.
Balys Viršutis – „Grand Partners“ ugdymo partneris, konsultantas. Vadovavimo ir pardavimų meno mokėsi įvairius teorinius modelius testuodamas praktikoje. Baigęs verslo studijas, pradėjo dirbti mokymų ir konsultacijų, o vėliau ir pardavimų bei marketingo srityse, kur greitai tapo vadovu. Praktinės patirties Balys turi verslų, asociacijų steigimo, jų vystymo ir valdymo sferose, taip pat – atstovaujant tarptautines organizacijas ir vystant jas naujose rinkose.
Balys yra sertifikuotas daugelio pasaulyje pripažintų metodikų praktikas, aktyvus tarptautinės taktikos akademijos „European Security Academy“ instruktorius bei pranešėjas konferencijose.
Dalyvio mokestis