„Verslo žinių“ akademija

  • Tik patyrę lektoriai – savo sričių profesionalai, mokymuose taikomas praktikas ne kartą išbandę savo veiklose
  • Mokymų grupėse ne daugiau nei 14 žmonių, tad turite puikią galimybę užduoti rūpimus klausimus, pasikonsultuoti
  • Mokymų dalyviams išduodamas sertifikatas

Jei turėsite klausimų arba norėtumėte aptarti vidinių mokymų poreikį, susisiekime e. paštu [email protected] arba telefonu + 370 5 250 7199.

Klientų aptarnavimas: kaip pasirūpinti klientu, kad užtikrintume geriausią jo patirtį?

2023/03/01

Reklama, kitų klientų atsiliepimai, patirtis su konkurentais – sukuria klientų lūkesčius, kuriuos turi pateisinti klientus aptarnaujantys darbuotojai.

Plačiau

Kliento pažinimu grįstas pardavimas

2023/03/21

15 skirtingų būdų parduoti – kokie yra klientų tipai ir kaip su kiekvienu bendrauti?

Plačiau

Sudėtingų situacijų su klientais valdymas

2023/04/18

Kaip išvengti negatyvaus bendravimo ir sukurti klientui teigiamų emocijų aplinką?

Plačiau

Klientų skundų valdymas

2023/04/20

Kaip įvertinti ir atskirti, kada skundas yra reali grėsmė įmonei?

Plačiau

Kaip sukurti kokybiškai klientus aptarnaujančią organizaciją?

2023/04/25

KPI ir kitos objektyvios metrikos, leidžiančios objektyviai vertinti klientų patirtį.

Plačiau

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus