„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ renginių tikslas – perteikti sėkmingai dirbančių profesionalų patirtį, inicijuoti įvairių verslo sričių atstovų bendravimą, drauge ieškoti atsakymų į iškilusius klausimus ir keistis idėjomis.

Dėl vidinių mokymų susisiekime e. paštu [email protected] arba telefonu + 370 5 250 7199.

2024/08/22

Kaip suformuluoti aiškų aptarnavimo standartą ir sukurti lojalių klientų ratą? Tik 14...

2024/09/05

4 žingsnių programa, padedanti išspręsti bet kokį nepasitenkinimą. Alternatyvų ir spr...

2024/09/11

Kokius klientų aptarnavimo kanalus pasirinkti? Ką matuoti skambučių centre? Kokios yr...

2024/09/18

Kaip profesionaliai valdyti ilgalaikį klientų pasitenkinimą? Kokie yra klientų komuni...

2024/10/16

Kokia turi būti pokalbio su klientu struktūra? Kaip pereiti nuo aptarnavimo į pardavi...