- Klientų lūkesčiai ir tiesos momentas
- Kliento patirties kelias
- Sėkmingo aptarnavimo būtinosios sudedamos dalys
Reklama, kitų klientų atsiliepimai, patirtis su konkurentais – sukuria klientų lūkesčius, kuriuos turi pateisinti klientus aptarnaujantys darbuotojai.
„Grand Partners“ verslo konsultantė, išorinė personalo vadovė, aptarnavimo ir kokybės vadovė.
Eglė konsultuoja ir veda mokymus nuo 2007-ųjų būtent tose srityse, kur turi daugiausiai praktinės patirties. Tai personalo valdymas bei svetingumo verslo sisteminiai sprendimai. Daug praktinės patirties sudėtingose situacijose Eglė gavo dirbdama licencijuotose finansų maklerių įmonėse, kur stambiausiems Lietuvos ir užsienio investuotojams pristatydavo investicinius sprendimus bei teikdavo rekomendacijas. Eglė kasmet dirba su bent keliais viešbučiais, restoranais, klinikomis, nes jos praktinė patirtis paprastai pritaikoma jų kasdieniame darbe ir greitai duoda apčiuopiamų rezultatų. Gamybinėse įmonėse Eglė konsultuoja personalo valdymo bei tobulinimo klausimais.