„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ renginių tikslas – perteikti sėkmingai dirbančių profesionalų patirtį, inicijuoti įvairių verslo sričių atstovų bendravimą, drauge ieškoti atsakymų į iškilusius klausimus ir keistis idėjomis.

Dėl vidinių mokymų susisiekime e. paštu [email protected] arba telefonu + 370 5 250 7199.

2024/03/05

Kokia turi būti pokalbio su klientu struktūra? Kaip pereiti nuo aptarnavimo į pardavi...

2024/03/21

Kaip sudaryti pardavimų didinimo, klientų lojalumo išsaugojimo, naujų klientų pritrau...

2024/03/21

Kaip atpažinti ir suprasti kliento būsenas, emocijas, nuotaikas? Kaip įveikti atidėli...

2024/03/27

Koks turi būti „šaltas“ skambutis, follow - up s, santykio palaikymo skambutis? Koks ...

2024/04/10 - 2024/04/11

Kaip gerinti ilgo pardavimo veiklos planavimo, organizavimo, vykdymo ir derybų vedimo...

2024/05/16

Rezultatai, pastangos, gebėjimai, nuostatos – ką galima išmatuoti, o ko ne. Tarptauti...

2024/09/17 - 2024/09/18

Kaip derėtis su ekonomiškai ar finansiškai stipresniais partneriais? Kaip derėtis, ka...