Žmogus, kaip istorijas pasakojantis gyvūnas. Istorijų pasakojimas nuo akmens amžiaus piešinių olose iki gifų, memų ir abreviatūrų žinutėse.
Mokysimės pasakoti istorijas raštu. Jūs ne tik pamatysite, kaip tai daroma, kada tai pavyksta, kodėl nepavyksta, bet ir lavinsite pastabumą, jautrumą, kalbos pojūtį. Rašymas ugdo ir gebėjimą organizuoti veiklą, struktūruoja mąstymą.
Tai, ko išmoksite šiuose mokymuose, jums padės sklandžiau ir vaizdingiau reikšti mintis raštu.
Tai reiškia, kad:
Kviečiame į 8 susitikimus:
Žmogus, kaip istorijas pasakojantis gyvūnas. Istorijų pasakojimas nuo akmens amžiaus piešinių olose iki gifų, memų ir abreviatūrų žinutėse.
Istorijų žanrai ir auditorijos. Auditorijos išsigryninimas ir žanro parinkimas. Žanrų grynumas ir maišymas.
Istorijų kompozicijos elementai. Žinutė/moralas, siužetas/konfliktai. Septyni amžini siužetai ir jų atspindys trijų veiksmų arkoje.
Istorijos ekspozicija ir jos vykimo vietos/laiko aprašymas. Įvairūs stiliai ir jų reikšmė vaizdingumui. Žodynas.
Herojai, personažai, jų charakterizavimas, jų naudojimas idėjoms transliuoti ir siužetui judinti.
Vištos ir kiaušinio dilema teksto ir vaizdo kontekste. Akies judėjimas vartojant mediją ir medžiagos joje konstravimas pagal šį judėjimą.
Skaitmeninės epochos apynasris autoriaus daugiažodžiavimui.
Rašymo psichologija, įkvėpimo sėmimosi šaltiniai, pratimai atpalaiduoti smegenis ir vaizduotę.
Mokymuose jūsų bus ne daugiau kaip 14.
Aidas Puklevičius, komunikacijos agentūros „Fabula Rud Pedersen Group“ kūrybinio rašymo vadovas. Praeityje žurnalų FHM ir Playboy vyriausias redaktorius, „Lietuvos ryto“, „Verslo klasės“, „15min.lt” ir „Žmonės“ skiltininkas. Dviejų romanų autorius, devynių TV serialų bendraautorius, kartu su dar dviem scenaristais „Sidabrinės gervės“ laimėtojas už geriausią scenarijų. Mieliausiai pasakotų apie vyną, Pirmajį pasaulinį karą ir Renesanso meną, bet šiek tiek trūksta žinių, tai pasakoja apie tai, kaip rašyti, kad patiktų ir pačiam autoriui, ir skaitytojams.
Žmogus, kaip istorijas pasakojantis gyvūnas. Istorijų pasakojimas nuo akmens amžiaus piešinių olose iki gifų, memų ir abreviatūrų žinutėse.
Istorijų žanrai ir auditorijos. Auditorijos išsigryninimas ir žanro parinkimas. Žanrų grynumas ir maišymas.
Istorijų kompozicijos elementai. Žinutė/moralas, siužetas/konfliktai. Septyni amžini siužetai ir jų atspindys trijų veiksmų arkoje.
Istorijos ekspozicija ir jos vykimo vietos/laiko aprašymas. Įvairūs stiliai ir jų reikšmė vaizdingumui. Žodynas.
Herojai, personažai, jų charakterizavimas, jų naudojimas idėjoms transliuoti ir siužetui judinti.
Vištos ir kiaušinio dilema teksto ir vaizdo kontekste. Akies judėjimas vartojant mediją ir medžiagos joje konstravimas pagal šį judėjimą.
Skaitmeninės epochos apynasris autoriaus daugiažodžiavimui.
Rašymo psichologija, įkvėpimo sėmimosi šaltiniai, pratimai atpalaiduoti smegenis ir vaizduotę.