Programa
Atsparus prekės ženklas: kaip strategiškai išnaudoti vartojimo asociacijas?

Gruodžio 15 d.
9.30–11.00

Prekės ženklo sąmonės prieinamumas (Mental Availability)

  • 3 rinkodaros taisyklės sunkmečiui. Kaip turi keistis pardavimų proceso logika?
  • Kas yra prekės ženklo sąmonės prieinamumas?
  • Kaip jis siejasi su kategorijos vartojimo asociacijomis?
  • CEP (Category Entry Points) apibrėžimas
11.00–11.15 Petrauka
11.15–12.30

Prekės ženklo konkurencinės aplinkos įvertinimas

  • Kategorijos, kurioje varžosi prekės ženklas, išgryninimas
  • Tikslinių grupių auditas ir pagrindinių vartojimo įpročių išskyrimas
  • „Critical few“ – pagrindinių kategorijos pirkimo situacijų (CEP) išskyrimas pirkėjo kelionėje
  • Naujų svarbiausių kliento kelionės sąlyčio taškų identifikavimas
  • Nauji principai: kokia turi būti kliento patirtis kritiniuose kelionės sąlyčio taškuose
  • Praktinės užduotys
12.30–13.30 Pietūs
13.30–14.45

Prekės ženklo asociacijų strateginis vystymas

  • Galimų prekės ženklo asociacijų nustatymas
  • Pagrindinių asociacijų išskyrimas konkrečiam prekės ženklui
  • Asociacijų prioretizavimas
  • Praktinės užduotys
14.45–15.00 Pertrauka
15.00–16.30

Sėkmės rodikliai – metrikos

  • Kaip pamatuoti prekės ženklo asociacijų lauką ir įvertinti jo stiprumą?
  • Kokius rodiklius turėtų išsikelti prekės ženklas strateginių asociacijų stiprinimui?
  • Kokiu dažniu ir kaip matuoti spontaninio žinomumo ir asociacijų rodiklius?
  • Praktinių užduočių pristatymas ir aptarimas

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva