Atsparus prekės ženklas: kaip strategiškai išnaudoti vartojimo asociacijas?

  • Kaip išlaikyti prekės ženklo spontaninį žinomumą, kai kerpami reklamos biudžetai?
  • Kaip atsirinkti, kokias pirkimo/ vartojimo asociacijas turėtų stiprinti jūsų prekės ženklas?
  • Kaip spontanines prekės ženklo asociacijas paversti pamatuojamais rinkodaros rodikliais?
Gruodžio 15 d.
Viešbutis „Park Inn“, Oreivių g. 32, Vilnius

Mokymuose:

Gerais laikais auga reklamos triukšmas, sunkmečiu – mažėja rinkodaros biudžetai, tad iššūkis marketingo vadovams išlieka tas pats – kaip išlaikyti savo prekės ženklą „Top of Mind“ lygmenyje kiekvieną kartą pirkėjams svarstant prekės ženklo kategoriją? Ši užduotis dar paaštrėja, kai vartotojai pradeda mažinti savo pirkinių krepšelius ir pardavimų skyriams tenka ne tik pagrįsti savo išskirtinumą prieš konkurentus, bet ir visos kategorijos vertę.

Sunkmečiu dominuoja viena taisyklė – esi įdomus tik tiek, kiek esi naudingas. Norint sustiprinti prekės ženklo atsparumą ir auginti jo rinkos dalį, svarbu tikslingai vystyti asociacijas su prekės ženklo kategorijos pirkimo situacijomis (ang. Category Entry Points). 

  • Kodėl jūsų tikslinė grupė nėra jūsų dabartiniai pirkėjai?
  • Kas yra prekės ženklo sąmonės prieinamumas (angl. Mental Availability) ir kodėl jis toks svarbus?
  • Kaip  nustatyti, atrinkti ir prioretizuoti bei vystyti prekės ženklui strategiškai tinkamas asociacijas?
  • Kaip šių asociacijų vystymas veda prie vartotojų pritraukimo ir išlaikymo sėkmės?
  • Kokius pagrindinius rodiklius rinkodaros specialistai turėtų išskirti sąmonės prieinamumo matavimui?
  • Praktinė užduotis dalyvių prekės ženklų asociacijų išgryninimui.

Mokymai skirti:

Rinkodaros ir komunikacijos vadovams

Mokymuose jūsų bus ne daugiau kaip 14, tad turėsite galimybę aktyviai diskutuoti ir užduoti jums rūpimus klausimus. 

Mokymus veda

Rūta Gaudiešienė „Civitta“ partnerė, marketingo ir rinkos tyrimų ekspertė, „Customer Centric Consultancy“ vadovė. Rūta turi daugiau negu 25 metų patirtį rinkos tyrimų bei marketingo konsultacijų srityje. Profesinė specializacija apima strateginio marketingo tyrimus (prekės ženklo pozicionavimas, išorinės ir vidinės komunikacijos valdymas, vartotojų elgsena) bei ROMI (prekės ženklo vertės bei marketingo išlaidų efektyvumo įvertinimas).

Lektoriai

Rūta Gaudiešienė
photo
Rūta Gaudiešienė
„Civitta“ partnerė, marketingo ir rinkos tyrimų ekspertė, „Customer Centric Consultancy“ vadovė

Rūta Gaudiešienė
„Civitta“ partnerė, marketingo ir rinkos tyrimų ekspertė, „Customer Centric Consultancy“ vadovė

Programa

9.30–11.00

Prekės ženklo sąmonės prieinamumas (Mental Availability)

  • 3 rinkodaros taisyklės sunkmečiui. Kaip turi keistis pardavimų proceso logika?
  • Kas yra prekės ženklo sąmonės prieinamumas?
  • Kaip jis siejasi su kategorijos vartojimo asociacijomis?
  • CEP (Category Entry Points) apibrėžimas
11.00–11.15 Petrauka

Kaina

Dalyvio mokestis

408 Eur

+ PVM Įprasta kaina 480 Eur

Šis dalyvio mokestis galioja iki gruodžio 8 d.

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva