Pagrindinis
Programa
Registracija
Kontaktai
Pagrindinis
Programa
Registracija
Kontaktai
Programa
Atsparus prekės ženklas: kaip strategiškai išnaudoti vartojimo asociacijas?
Gruodžio 15 d.
9.30–11.00
Prekės ženklo sąmonės prieinamumas (Mental Availability)
3 rinkodaros taisyklės sunkmečiui. Kaip turi keistis pardavimų proceso logika?
Kas yra prekės ženklo sąmonės prieinamumas?
Kaip jis siejasi su kategorijos vartojimo asociacijomis?
CEP (Category Entry Points) apibrėžimas
11.00–11.15 Petrauka
11.15–12.30
Prekės ženklo konkurencinės aplinkos įvertinimas
Kategorijos, kurioje varžosi prekės ženklas, išgryninimas
Tikslinių grupių auditas ir pagrindinių vartojimo įpročių išskyrimas
„Critical few“ – pagrindinių kategorijos pirkimo situacijų (CEP) išskyrimas pirkėjo kelionėje
Naujų svarbiausių kliento kelionės sąlyčio taškų identifikavimas
Nauji principai: kokia turi būti kliento patirtis kritiniuose kelionės sąlyčio taškuose
Praktinės užduotys
12.30–13.30 Pietūs
13.30–14.45
Prekės ženklo asociacijų strateginis vystymas
Galimų prekės ženklo asociacijų nustatymas
Pagrindinių asociacijų išskyrimas konkrečiam prekės ženklui
Asociacijų prioretizavimas
Praktinės užduotys
14.45–15.00 Pertrauka
15.00–16.30
Sėkmės rodikliai – metrikos
Kaip pamatuoti prekės ženklo asociacijų lauką ir įvertinti jo stiprumą?
Kokius rodiklius turėtų išsikelti prekės ženklas strateginių asociacijų stiprinimui?
Kokiu dažniu ir kaip matuoti spontaninio žinomumo ir asociacijų rodiklius?
Praktinių užduočių pristatymas ir aptarimas