Naujų svarbiausių kliento kelionės sąlyčio taškų identifikavimas
Nauji principai: kokia turi būti kliento patirtis kritiniuose kelionės sąlyčio taškuose
Praktinės užduotys
12.30–13.30 Pietūs
13.30–14.45
Prekės ženklo asociacijų strateginis vystymas
Galimų prekės ženklo asociacijų nustatymas
Pagrindinių asociacijų išskyrimas konkrečiam prekės ženklui
Asociacijų prioretizavimas
Praktinės užduotys
14.45–15.00 Pertrauka
15.00–16.30
Sėkmės rodikliai – metrikos
Kaip pamatuoti prekės ženklo asociacijų lauką ir įvertinti jo stiprumą?
Kokius rodiklius turėtų išsikelti prekės ženklas strateginių asociacijų stiprinimui?
Kokiu dažniu ir kaip matuoti spontaninio žinomumo ir asociacijų rodiklius?
Praktinių užduočių pristatymas ir aptarimas
Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.