- Darbuotojų patirčių modelis, funkcinės ir emocinės naudos.
- Darbuotojų patirčių įtaka pasitenkinimui darbdaviu, darbuotojų įsitraukimui ir lojalumui.
- Vidurinės grandies vadovų atsakomybės formuojant darbdavio patrauklumą.
Įmonės kaip darbdavio patrauklumo formavimas – svarbus kompleksinis procesas, apimantis daugybę disciplinų – nuo verslo strategijos iki komunikacijos. Deja, visa ši atsakomybė dažniausiai atitenka Žmogiškųjų išteklių departamentui, kurio darbuotojai staiga privalo tapti ne tik savo srities, bet ir strateginio planavimo, strateginės rinkodaros ir reklamos specialistais.
Šiuose mokymuose darbdavio patrauklumo formavimo procesą sudėliosime į atskiras sudedamąsias dalis, aptarsime kiekvieną iš jų ir pasidalinsime įžvalgomis bei įrankiais, kurie galėtų praversti kuriant bei įgyvendinant darbdavio įvaizdžio formavimo strategiją ir įmonės viduje, ir išorėje.
Mokymuose jūsų bus ne daugiau kaip 14, tad turėsite galimybę užduoti jums rūpimus klausimus.
Registruokitės ir, kai tik bus patvirtinta nauja šių mokymų data, informuosime jus pirmuosius
RegistruotisJonas Banys, komunikacijos agentūros „Ogilvy Vilnius“ strateginio planavimo konsultantas, reklamos mokyklos „The Atomic Garden“ lektorius. Per 20 darbo strateginės komunikacijos srityje metų Lietuvoje dirbo su tokiais prekės ženklais kaip „Tele2“, „Pildyk“, IKI, SEB, „Eurovaistinė“, „Panorama“, „Stumbras“, „Linas Agro“, taip pat telekomunikacijų, gėrimų ir prekybos įmonių prekės ženklais užsienio rinkose.