Darbdavio patrauklumo formavimas įmonės viduje ir išorėje

  • Kokios darbuotojų patirtys turi didžiausią įtaką lojalumui ir įsitraukimui, ką su jomis daryti?
  • Kaip formuluoti Darbdavio vertės pasiūlymą (Employee Value Proposition – EVP) ir ką su juo veikti?
  • Kaip užtikrinti įmonės kultūros nuoseklumą?
  • Kuo skiriasi darbuotojų pritraukimo ir darbdavio įvaizdžio formavimo komunikacija? Kurią ir kada naudoti?
Spalio 17 d.
„Park Inn“, Oreivių g. 32, Vilnius

Registruokitės ir, kai tik bus patvirtinta nauja šių mokymų data, informuosime jus pirmuosius

Registruotis Atsisiųsti medžiagą

Įmonės kaip darbdavio patrauklumo formavimas – svarbus kompleksinis procesas, apimantis daugybę disciplinų – nuo verslo strategijos iki komunikacijos. Deja, visa ši atsakomybė dažniausiai atitenka Žmogiškųjų išteklių departamentui, kurio darbuotojai staiga privalo tapti ne tik savo srities, bet ir strateginio planavimo, strateginės rinkodaros ir reklamos specialistais. 
Šiuose mokymuose  darbdavio patrauklumo formavimo procesą sudėliosime į atskiras sudedamąsias dalis, aptarsime kiekvieną iš jų ir pasidalinsime įžvalgomis bei įrankiais, kurie galėtų praversti kuriant bei įgyvendinant darbdavio įvaizdžio formavimo strategiją ir įmonės viduje, ir išorėje.

Mokymuose:

  • Kas lemia darbdavio patrauklumą įmonės viduje?
  • Kokios yra vidurinės grandies vadovų atsakomybės formuojant darbdavio patrauklumą?
  • Kaip užtikrinti įmonės kultūros nuoseklumą?
  • Kokia yra darbdavio vertės pasiūlymo funkcija, struktūra, galimos formuluotės?
  • Kuo skiriasi darbuotojų pritraukimo ir darbdavio įvaizdžio formavimo komunikacija, kurią ir kada naudoti?
  • Kaip formuluoti komunikacijos uždavinius?

Mokymuose jūsų bus ne daugiau kaip 14, tad turėsite galimybę užduoti jums rūpimus klausimus. 

Registruokitės ir, kai tik bus patvirtinta nauja šių mokymų data, informuosime jus pirmuosius

Registruotis

Mokymus veda

Jonas Banys, komunikacijos agentūros „Ogilvy Vilnius“ strateginio planavimo konsultantas, reklamos mokyklos „The Atomic Garden“ lektorius. Per 20 darbo strateginės komunikacijos srityje metų Lietuvoje dirbo su tokiais prekės ženklais kaip „Tele2“, „Pildyk“, IKI, SEB, „Eurovaistinė“, „Panorama“, „Stumbras“, „Linas Agro“, taip pat telekomunikacijų, gėrimų ir prekybos įmonių prekės ženklais užsienio rinkose.

Lektoriai

photo
Jonas Banys
Komunikacijos agentūros „Ogilvy Vilnius“ strateginio planavimo konsultantas, reklamos mokyklos „The Atomic Garden“ lektorius

Komunikacijos agentūros „Ogilvy Vilnius“ strateginio planavimo konsultantas, reklamos mokyklos „The Atomic Garden“ lektorius

Programa

9.30–11.00

Kas lemia darbdavio patrauklumą įmonės viduje?

  • Darbuotojų patirčių modelis, funkcinės ir emocinės naudos.
  • Darbuotojų patirčių įtaka pasitenkinimui darbdaviu, darbuotojų įsitraukimui ir lojalumui.
  • Vidurinės grandies vadovų atsakomybės formuojant darbdavio patrauklumą.
11.00–11.15 Pertrauka

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva