Rinkoje keičiantis darbdavio ir darbuotojo galios santykiui, vis daugiau įmonių pradeda rūpintis savo kaip darbdavio įvaizdžio formavimu – darbdavio prekės ženklo kūrimu. Pradedant šį procesą, labai svarbu suvokti, kad ilgalaikis ir tvarus rezultatas pirmiausia priklauso ne nuo išorinės komunikacijos, o nuo tikros darbo kultūros ir tikrų darbuotojų patirčių, o tai reiškia, kad darbdavio įvaizdžio strateginio planavimo procesas turi būti matomas ne tik kaip personalo ar rinkodaros skyrių, bet ir aukščiausios įmonės vadovybės atsakomybė.
Šiuose mokymuose pateikiama metodika, kaip savarankiškai organizuoti darbdavio įvaizdžio (darbdavio prekės ženklo) strategijos kūrimą įmonėje. Mokymuose aptariami keturi pagrindiniai šio proceso etapai:
* Į šiuos mokymus neregistruojami tiesioginiai lektoriaus atstovaujamos agentūros konkurentai. Sistemoje atlikus registraciją, mokymų organizatorius pasilieka teisę jos nepatvirtinti.
Mokymuose jūsų bus ne daugiau kaip 14. Mokymų dalyviams išduodamas sertifikatas.
Jonas Banys, komunikacijos agentūros „Ogilvy Vilnius“ strateginio planavimo konsultantas, reklamos mokyklos „The Atomic Garden“ lektorius. Per 20 darbo strateginės komunikacijos srityje metų Lietuvoje dirbo su tokiais prekės ženklais kaip „Tele2“, „Pildyk“, IKI, SEB, „Eurovaistinė“, „Panorama“, „Stumbras“, „Linas Agro“, taip pat telekomunikacijų, gėrimų ir prekybos įmonių prekės ženklais užsienio rinkose.
Dalyvio mokestis