Darbdavio įvaizdžio strategija: pagrindiniai elementai ir strategijos kūrimo procesas

  • Įgysite informacijos ir įrankių, kurie padės savarankiškai organizuoti darbdavio įvaizdžio strategijos kūrimo procesą jūsų įmonėje
Birželio 13 d.
Vilnius

Rinkoje keičiantis darbdavio ir darbuotojo galios santykiui, vis daugiau įmonių pradeda rūpintis savo kaip darbdavio įvaizdžio formavimu – darbdavio prekės ženklo kūrimu. Pradedant šį procesą, labai svarbu suvokti, kad ilgalaikis ir tvarus rezultatas pirmiausia priklauso ne nuo išorinės komunikacijos, o nuo tikros darbo kultūros ir tikrų darbuotojų patirčių, o tai reiškia, kad darbdavio įvaizdžio strateginio planavimo procesas turi būti matomas ne tik kaip personalo ar rinkodaros skyrių, bet ir aukščiausios įmonės vadovybės atsakomybė.

Šiuose mokymuose pateikiama metodika, kaip savarankiškai organizuoti darbdavio įvaizdžio (darbdavio prekės ženklo) strategijos kūrimą įmonėje. Mokymuose aptariami keturi pagrindiniai šio proceso etapai:

  • situacijos įvertinimas, duomenų surinkimas – vidiniai tyrimai ir apklausos, duomenų analizė;
  • vizijos ir bendro sutarimo paieška – strateginių sesijų organizavimas, jų temos ir struktūra;
  • darbdavio įvaizdžio (prekės ženklo) strategijos projektavimas;
  • įgyvendinimo ir vidinės bei išorinės komunikacijos planavimas.

Mokymai skirti:

  • įmonių vadovams;
  • rinkodaros ir personalo skyrių vadovams bei specialistams.

* Į šiuos mokymus neregistruojami tiesioginiai lektoriaus atstovaujamos agentūros konkurentai. Sistemoje atlikus registraciją, mokymų organizatorius pasilieka teisę jos nepatvirtinti.

Mokymuose jūsų bus ne daugiau kaip 14. Mokymų dalyviams išduodamas sertifikatas.​

Mokymus veda

Jonas Banys, komunikacijos agentūros „Ogilvy Vilnius“ strateginio planavimo konsultantas, reklamos mokyklos „The Atomic Garden“ lektorius. Per 20 darbo strateginės komunikacijos srityje metų Lietuvoje dirbo su tokiais prekės ženklais kaip „Tele2“, „Pildyk“, IKI, SEB, „Eurovaistinė“, „Panorama“, „Stumbras“, „Linas Agro“, taip pat telekomunikacijų, gėrimų ir prekybos įmonių prekės ženklais užsienio rinkose.

Lektoriai

photo
Jonas Banys
Komunikacijos agentūros „Ogilvy Vilnius“ strateginio planavimo konsultantas, reklamos mokyklos „The Atomic Garden“ lektorius

Komunikacijos agentūros „Ogilvy Vilnius“ strateginio planavimo konsultantas, reklamos mokyklos „The Atomic Garden“ lektorius

Programa

9.30–10.30

Kas yra ir kam reikalingas darbdavio prekės ženklas? Kaip jis veikia ir kokia jo vieta bendroje įmonės strategijos struktūroje? Esminiai darbdavio įvaizdžio strategijos elementai

10.30–11.00

Kaip pritaikyti standartinę strateginio planavimo struktūrą formuojant darbdavio prekės ženklo strategiją?

Kaina

Dalyvio mokestis

392 Eur
+ PVM Įprasta kaina 560 Eur

Šis dalyvio mokestis galioja iki gegužės 14 d.

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva