Pagrindinis
Programa
Registracija
Kontaktai
Pagrindinis
Programa
Registracija
Kontaktai
Programa
Darbdavio patrauklumo formavimas įmonės viduje ir išorėje
Birželio 13 d.
9.30–11.00
Kas lemia darbdavio patrauklumą įmonės viduje?
Darbuotojų patirčių modelis, funkcinės ir emocinės naudos.
Darbuotojų patirčių įtaka pasitenkinimui darbdaviu, darbuotojų įsitraukimui ir lojalumui.
Vidurinės grandies vadovų atsakomybės formuojant darbdavio patrauklumą.
11.00–11.15 Pertrauka
11.15–13.00
Kaip užtikrinti įmonės kultūros nuoseklumą?
Įmonės kultūra kaip darbdavio konkurencinis pranašumas
Įmonės kultūros modelis, kultūros elementai ir jų funkcija formuojant darbuotojų patirtis
Skirtingi įmonių kultūros tipai ir faktoriai, užtikrinantys jų nuoseklumą
13.00–14.00 Pietūs
14.00–15.30
Kaip formuluoti Darbdavio vertės pasiūlymą?
Darbdavio vertės pasiūlymo funkcija, struktūra, galimos formuluotės
Darbdavio vertės pasiūlymo elementų išgryninimo procesas ir naudojimo būdai
15.30–15.45 Pertrauka
15.45–17.00
Kaip tvarkyti darbdavio išorinę komunikaciją?
Kuo skiriasi darbuotojų pritraukimo ir darbdavio įvaizdžio formavimo komunikacija, kurią ir kada naudoti?
Kaip formuluoti komunikacijos uždavinius?
Kaip bendradarbiauti su kūrybinėmis agentūromis, kaip formuoti užduotis ir kokiais kriterijais vadovaujantis vertinti pateiktus sprendimus?
Registruotis