Programa
Darbdavio patrauklumo formavimas įmonės viduje ir išorėje

Spalio 17 d.
9.30–11.00

Kas lemia darbdavio patrauklumą įmonės viduje?

  • Darbuotojų patirčių modelis, funkcinės ir emocinės naudos.
  • Darbuotojų patirčių įtaka pasitenkinimui darbdaviu, darbuotojų įsitraukimui ir lojalumui.
  • Vidurinės grandies vadovų atsakomybės formuojant darbdavio patrauklumą.
11.00–11.15 Pertrauka
11.15–13.00

Kaip užtikrinti įmonės kultūros nuoseklumą?

  • Įmonės kultūra kaip darbdavio konkurencinis pranašumas
  • Įmonės kultūros modelis, kultūros elementai ir jų funkcija formuojant darbuotojų patirtis
  • Skirtingi įmonių kultūros tipai ir faktoriai, užtikrinantys jų nuoseklumą
13.00–14.00 Pietūs
14.00–15.30

Kaip formuluoti Darbdavio vertės pasiūlymą?

  • Darbdavio vertės pasiūlymo funkcija, struktūra, galimos formuluotės
  • Darbdavio vertės pasiūlymo elementų išgryninimo procesas ir naudojimo būdai
15.30–15.45 Pertrauka
15.45–17.00

Kaip tvarkyti darbdavio išorinę komunikaciją?

  • Kuo skiriasi darbuotojų pritraukimo ir darbdavio įvaizdžio formavimo komunikacija, kurią ir kada naudoti?
  • Kaip formuluoti komunikacijos uždavinius?
  • Kaip bendradarbiauti su kūrybinėmis agentūromis, kaip formuoti užduotis ir kokiais kriterijais vadovaujantis vertinti pateiktus sprendimus?

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva