Programa
Efektyvus CRM diegimas įmonėje

Gruodžio 5 d.
9.30–11.00

Kada reikia CRM ir kaip tokios sistemos atsiperka

  • CRM sistemų pagrindinės funkcijos.
  • CRM kuriamos naudos vadovams, vadybininkams, klientams.
  • Kaip CRM sąveikauja su verslo valdymo sistema (VVS), ar VVS gali pakeisti CRM, jei sistemoje yra modulis „Pardavimas“ arba „CRM“ ?
  • Kada rinktis nemokamą CRM ir kiek kainuoja nemokamas CRM?
  • Procesų standartizavimo, automatizavimo lygis ir CRM. 
  • Kada CRM tampa įmonės išskirtinumu.
11.00–11.15 Pertrauka
11.15–12.45

Nuo ko priklauso įdiegto CRM efektyvumas

  • CRM ir jūsų pardavimo procesas, proceso KPI.
  • Pagrindiniai CRM  objektai, funkcijos, galimybės: Pardavimo piltuvėlis, Forecastas.
  • Standartiniai CRM terminai ir jų suderinimas su „mūsų“ terminais.
  • CRM ataskaitos ir dashboardai pagal pareigybes ir veiklos specifiką.
12.45–13.45 Pietūs
13.45–15.00

CRM diegimas

  • CRM diegimo projekto valdymas: komanda, rolės, atsakomybės.
  • CRM diegimo planavimas ir žingsniai, laiko grafikas.
  • CRM ir diegimo partnerio pasirinkimo kriterijai pagal įmonės specifiką ir atsižvelgiant į jūsų pardavimo modelį ir pardavimo metodiką (B2B; B2C; B2B2C; B2G).
  • CRM pirkimo proceso (konkurso) organizavimas, efektyviausios praktikos, kai perkanti įmonė neturi savo IT skyriaus.
15.00–15.15 Pertrauka
15.15–17.00

CRM diegimo rizikų valdymas

  • Darbuotojų įtraukimas į CRM diegimo etapą.
  • Darbuotojų motyvavimas dirbi CRM sistemoje.
  • CRM priežiūra ir vystymas po diegimo.
  • Klausimai, apibendrinimas.

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva