Efektyvus CRM diegimas įmonėje

  • Kada CRM atsipirks, kaip paskaičiuoti CRM grąžą?
  • Kurti savo CRM ar rinktis iš esamų?
  • Kokios pareigybės atsakingos už CRM parinkimą ir diegimą? Kaip įtraukti darbuotojus?
  • Kiek laiko jums prireiks, kad savo įmonėje įdiegtumėte CRM?
Gruodžio 5 d.
„Technopolis“, V. Gerulaičio g. 10, Vilnius

Registruokitės ir, kai tik bus patvirtinta nauja šių mokymų data, informuosime jus pirmuosius

Registruotis

Mokymuose:

  • Kada reikia CRM, o kada užtenka vienos lentelės?
  • Kada CRM atsipirks, kaip paskaičiuoti CRM grąžą?
  • Kokie yra CRM diegimo žingsniai?
  • Kurti savo CRM ar rinktis iš esamų?
  • Kokiais kriterijais vadovautis renkantis tinkamiausią CRM ir diegimo partnerį?
  • Kokios pareigybės atsakingos už CRM parinkimą ir diegimą?
  • Kaip įtraukti įmonės darbuotojus į CRM diegimą?
  • Kiek laiko jums prireiks, kad savo įmonėje įdiegtumėte CRM?
  • Kaip CRM sąveikauja su verslo valdymo sistema? Ar verslo valdymo sistema gali pakeisti CRM, jei sistemoje yra modulis „Pardavimas“ arba „CRM“ ?
  • Kaip organizuoti CRM pirkimo procesą (konkursą)? Kokios yra efektyviausios praktikos, kai perkanti įmonė neturi savo IT skyriaus?

Mokymai skirti:

  • Įmonių vadovams
  • Padalinių vadovams
  • CRM diegėjams

Mokymuose Jūsų bus ne daugiau kaip 14. Mokymų dalyviams išduodamas sertifikatas.​​ 

Registruokitės ir, kai tik bus patvirtinta nauja šių mokymų data, informuosime jus pirmuosius

Registruotis

Neringa Romanovskaja

Pardavimo proceso optimizavimo ekspertė, daugiau kaip 20 metų padeda įmonėms konstruoti pardavimo procesus. Neringos sukurti ir pritaikyti pardavimo instrumentai ir metodikos padeda sutrumpinti pardavimo ciklą, padidinti pardavimo pajamas ir maržą. Neringa turi ilgametę patirtį pritaikant ir diegiant CRM sistemas. Pastaruosius 20 metų konsultantė bendradarbiauja su tarptautinėmis korporacijomis IT, telekomunikacijų ir gamybos sektoriuose. Tarptautinės konsultacinės įmonės „Richardson Sales Performance“ (JAV) sertifikuota konsultantė, KTU verslo ir ekonomikos fakulteto docentė-praktikė, Lviv Business School of Ukrainian Catholic University, MBA programos lektorė.

Lektoriai

photo
Neringa Romanovskaja
Pardavimo proceso optimizavimo ekspertė

Pardavimo proceso optimizavimo ekspertė

Programa

9.30–11.00

Kada reikia CRM ir kaip tokios sistemos atsiperka

  • CRM sistemų pagrindinės funkcijos.
  • CRM kuriamos naudos vadovams, vadybininkams, klientams.
  • Kaip CRM sąveikauja su verslo valdymo sistema (VVS), ar VVS gali pakeisti CRM, jei sistemoje yra modulis „Pardavimas“ arba „CRM“ ?
  • Kada rinktis nemokamą CRM ir kiek kainuoja nemokamas CRM?
  • Procesų standartizavimo, automatizavimo lygis ir CRM. 
  • Kada CRM tampa įmonės išskirtinumu.
11.00–11.15 Pertrauka

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva