Emociškai stiprus pardavėjas: kaip emocinę informaciją išnaudoti geresniems rezultatams?

  • Emocinės kompetencijos taikymas pardavimuose: 3K technika, emociškai kompetentingas klausymasis ir klientų abejonių valdymas
  • Kaip išgirsti tai, ko klientai nepasako?
  • Kaip reaguoti į nesėkmes ir stiprinti pasitikėjimą savimi?
Spalio 27 d.
„Park Inn“, Oreivių g. 32, Vilnius

Registruokitės ir, kai tik bus patvirtinta nauja šių mokymų data, informuosime jus pirmuosius

Registruotis

Mokymuose:

  • Kaip emocinę informaciją išnaudoti geresniems rezultatams?
  • Ką sąmoningai stebėti savyje ir kliento emocinėse reakcijose?
  • Kaip išgirsti tai, ko klientai nepasako?
  • Kaip valdyti klientų abejones?
  • Kaip klientui užduoti klausimus, kaip jo aktyviai klausytis ir išsiaiškinti poreikius?
  • Kaip reaguoti į nesėkmes? Kaip stiprinti pasitikėjimą savimi?

Mokymuose jūsų bus ne daugiau kaip 14, tad turėsite galimybę aktyviai diskutuoti ir užduoti jums rūpimus klausimus. Mokymų dalyviams išduodamas sertifikatas.

Registruokitės ir, kai tik bus patvirtinta nauja šių mokymų data, informuosime jus pirmuosius

Registruotis

Mokymus veda

Donata Masiulionė – organizacijų psichologė, pardavimo entuziastė ir augimo partnerė. B2B ir B2C pardavimų trenerė. Organizacijų psichologijos magistrė, 20 metų analizuojanti organizacijų procesus ir jų efektyvumo prielaidas. Sertifikuota DiSC trenerė, o taip pat pirmoji Lietuvoje sertifikuota „Genos Survey“ emocinės kompetencijos trenerė.

Lektoriai

photo
Donata Masiulionė
Organizacijų psichologė, pardavimo entuziastė ir augimo partnerė

Organizacijų psichologė, pardavimo entuziastė ir augimo partnerė

Programa

9.30–11.00

Emocijos ir jų kilmė

  • Emocijų įvairovė: kiek galime įvardinti jausmų, nuotaikų, emocijų?
  • Kaip emocijos susijusios su pardavimų rezultatais?
  • Kas yra emocinė kompetencija pardavimuose?
11.00–11.15 Pertrauka

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva