9.00–9.30 Dalyvių registracija
9.30–12.30
Lektorė Jūratė Vaičikonė
I dalis
- Kaip emocijos susijusios su profesiniais rezultatais ir pacientų pasitenkinimu? Tyrimų rezultatai ir įžvalgos.
- Kaip atsiranda emocijos? Ar galima ir ar reikia atsiriboti nuo emocijų?
- Sąmoningai pasirinktų reakcijų įtaka mūsų rezultatams ir pacientų pasitenkinimui.
Pertrauka 11.00–11.15
12.30–13.30 Pietūs
13.30–17.00
Lektorė Jūratė Vaičikonė
II dalis
- Greita neigiamų emocijų valdymo technika darbo situacijose.
- Destruktyvių emocijų keitimo konstruktyviomis technika. Kaip išvengti netinkamų, emocijų sąlygotų reakcijų ir elgesio?
- Į pacientą orientuotas „mindset“: kaip jį stiprinti?
- Kaip psichologinės nuostatos ir emocijos susijusios su mūsų rezultatais? Dėl ko nuostatos vadinamos „save išpildančiomis pranašystėmis“?
- Motyvacija, pasitikėjimas savimi, taktinis atsparumas dinamiškoje profesinėje kasdienybėje ir darbe su pacientais.
Pertrauka 15.00–15.15
9.30–12.30
Lektorė Donata Masiulionė
I dalis
- Kaip formuojasi pacientų pasitenkinimas? Lūkesčiai rezultatui ir elgesiui – kuris yra mano asmeninė atsakomybė?
- Šiuolaikinių pacientų lūkesčiai (remiantis paskutiniųjų metų tyrimų rezultatais).
- Pacientų pasitenkinimo kūrimas: psichologinė kiekvieno etapo reikšmės analizė ir jo sąsajos su pacientų lūkesčių įgyvendinimu.
Pertrauka 11.00–11.15
12.30–13.30 Pietūs
13.30–17.00
Lektorė Donata Masiulionė
II dalis
- Neverbalinio ir paraverbalinio kanalo reikšmė darbe su pacientais.
- Sudėtingų situacijų valdymas: kaip profesionaliai pasakyti “ne”, kaip emociškai kompetentingai valdyti konfliktines situacijas, išsaugant profesinį įvaizdį ir užtikrinant paciento pasitenkinimą?
Pertrauka 15.00–15.15