Programa
Emociškai stiprus gydytojas: meistriškas pacientų pasitenkinimo valdymas

9.00–9.30 Dalyvių registracija
9.30–12.30
Lektorė Jūratė Vaičikonė

I dalis

  • Kaip emocijos susijusios su profesiniais rezultatais ir pacientų pasitenkinimu? Tyrimų rezultatai ir įžvalgos.
  • Kaip atsiranda emocijos? Ar galima ir ar reikia atsiriboti nuo emocijų?
  • Sąmoningai pasirinktų reakcijų įtaka mūsų rezultatams ir pacientų pasitenkinimui.

Pertrauka 11.00–11.15

12.30–13.30 Pietūs
13.30–17.00
Lektorė Jūratė Vaičikonė

II dalis

  • Greita neigiamų emocijų valdymo technika darbo situacijose.
  • Destruktyvių emocijų keitimo konstruktyviomis technika. Kaip išvengti netinkamų, emocijų sąlygotų reakcijų ir elgesio?
  • Į pacientą orientuotas „mindset“: kaip jį stiprinti?
  • Kaip psichologinės nuostatos ir emocijos susijusios su mūsų rezultatais? Dėl ko nuostatos vadinamos „save išpildančiomis pranašystėmis“?
  • Motyvacija, pasitikėjimas savimi, taktinis atsparumas dinamiškoje profesinėje kasdienybėje ir darbe su pacientais.

Pertrauka 15.00–15.15

9.30–12.30
Lektorė Donata Masiulionė

I dalis

  • Kaip formuojasi pacientų pasitenkinimas? Lūkesčiai rezultatui ir elgesiui – kuris yra mano asmeninė atsakomybė?
  • Šiuolaikinių pacientų lūkesčiai (remiantis paskutiniųjų metų tyrimų rezultatais).
  • Pacientų pasitenkinimo kūrimas: psichologinė kiekvieno etapo reikšmės analizė ir jo sąsajos su pacientų lūkesčių įgyvendinimu.

Pertrauka 11.00–11.15

12.30–13.30 Pietūs
13.30–17.00
Lektorė Donata Masiulionė

II dalis

  • Neverbalinio ir paraverbalinio kanalo reikšmė darbe su pacientais.
  • Sudėtingų situacijų valdymas: kaip profesionaliai pasakyti “ne”, kaip emociškai kompetentingai valdyti konfliktines situacijas, išsaugant profesinį įvaizdį ir užtikrinant paciento pasitenkinimą?

Pertrauka 15.00–15.15

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva