Emociškai stiprus gydytojas: meistriškas pacientų pasitenkinimo valdymas

  • Kaip profesionaliai pasakyti „ne“, kaip emociškai kompetentingai valdyti konfliktines situacijas, išsaugant profesinį įvaizdį ir užtikrinant paciento pasitenkinimą?
  • Kaip destruktyvias emocijas paversti konstruktyviomis?
  • Kaip psichologinės nuostatos ir emocijos susijusios su mūsų rezultatais?
  • Praktine patirtimi, įgyta kasdien bendraujant su pacientais, dalinsis Alina Vilkaitė-Kitkovskė, gydytoja dermatovenerologė
Kovo 7 ir 15 d.
„Park Inn“, Oreivių g. 32, Vilnius

Mokymuose:

  • Įgysite žinių apie emocinę kompetenciją gydytojo darbe, jos sritis ir ugdymo galimybes. Taikant profesionalų, moksliniais tyrimais grįstą požiūrį ugdysite svarbiausius emocinės kompetencijos įgūdžius.
  • Suprasite šiuolaikinių pacientų lūkesčius ir jų svarbą, kuriant pozityvią patirtį ir pasitenkinimą. Atnaujinsite ir įtvirtinsite įgūdį taikyti profesionalias paciento patirties kūrimo praktikas, integruojant emocinės kompetencijos žinias bei įgūdžius.
  • Įsitikinsite, kad galite daugiau, atkakliau, profesionaliau, stiprinant motyvacijos jausmą.

  • Ar galima ir ar reikia atsiriboti nuo emocijų?
  • Kokią emocijų valdymo techniką pasirinkti darbo situacijose?
  • Kaip destruktyvias emocijas paversti konstruktyviomis?
  • Kaip psichologinės nuostatos ir emocijos susijusios su mūsų rezultatais?
  • Kaip formuojasi pacientų pasitenkinimas ir kokie yra šiuolaikinių pacientų lūkesčiai?
  • Kaip kurti teigiamą pacientų patirtį ir atliepti pacientų lūkesčius?
  • Kaip profesionaliai pasakyti „ne“, kaip emociškai kompetentingai valdyti konfliktines situacijas, išsaugant profesinį įvaizdį ir užtikrinant teigiamą paciento patirtį?

Praktine patirtimi, įgyta kasdien bendraujant su pacientais, dalinsis Alina Vilkaitė-Kitkovskė, gydytoja dermatovenerologė, įvairių pranešimų autorė, interaktyvių dirbtuvių bendruomeniškumo puoselėjimui organizatorė. 

Mokymai skirti

  • gydytojams, tiesiogiai dirbantiems su pacientais.

Mokymuose jūsų bus ne daugiau kaip 14, tad turėsite galimybę užduoti jums rūpimus klausimus. Mokymų dalyviams išduodamas sertifikatas.​ 

Jūratė Vaičikonė

Turi sukaupusi brandžios praktinės patirties įvairiais darbuotojų ugdymo klausimais. Jūratė yra dalyvavusi formuojant naujus struktūrinius padalinius organizacijose, nustatant darbuotojams tikslus, deleguojant užduotis bei vykdant jų monitoringą. Konsultantei yra tekę rūpintis empatišku pavaldinių ugdymu bei talentų paieška.

Jūratė išsiskiria gebėjimu profesionaliai pažvelgti ir įsigilinti į individualias kiekvienos organizacijos situacijas, o kritinio ir kūrybinio mąstymo įgūdžiai leidžia greitai atrasti tinkamus problemų sprendimo būdus. Profesinėje srityje konsultantė gilinasi į lyderystės, taikomosios organizacijos psichologijos, papildomo darbuotojų motyvavimo bei darbuotojų ugdymo sritis, padeda organizacijoms vystyti bei įtvirtinti darnius, empatija bei įsiklausymu pagrįstus santykius tarp vadovų ir pavaldinių.

Donata Masiulionė 

Organizacijų psichologė, pardavimo entuziastė ir augimo partnerė. B2B ir B2C pardavimų trenerė. Organizacijų psichologijos magistrė, 20 metų analizuojanti organizacijų procesus ir jų efektyvumo prielaidas. Sertifikuota DiSC trenerė, o taip pat pirmoji Lietuvoje sertifikuota „Genos Survey“ emocinės kompetencijos trenerė. Aktyviai dirba su finansų, telekomunikacijų, IT, farmacijos, gamybos srities įmonių komandomis.

Alina Vilkaitė-Kitkovskė

Gydytoja dermatovenerologė, įvairių pranešimų autorė, interaktyvių dirbtuvių bendruomeniškumo puoselėjimui organizatorė. 

Lektoriai

photo
Jūratė Vaičikonė
Turi sukaupusi brandžios praktinės patirties įvairiais darbuotojų ugdymo klausimais

Turi sukaupusi brandžios praktinės patirties įvairiais darbuotojų ugdymo klausimais
photo
Donata Masiulionė
Organizacijų psichologė, pardavimo entuziastė ir augimo partnerė

Organizacijų psichologė, pardavimo entuziastė ir augimo partnerė
photo
Alina Vilkaitė-Kitkovskė

Programa

9.00–9.30 Dalyvių registracija
9.30–12.30
Lektorė Jūratė Vaičikonė

I dalis

  • Kaip emocijos susijusios su profesiniais rezultatais ir pacientų pasitenkinimu? Tyrimų rezultatai ir įžvalgos.
  • Kaip atsiranda emocijos? Ar galima ir ar reikia atsiriboti nuo emocijų?
  • Sąmoningai pasirinktų reakcijų įtaka mūsų rezultatams ir pacientų pasitenkinimui.

Pertrauka 11.00–11.15

9.30–12.30
Lektorė Donata Masiulionė

I dalis

  • Kaip formuojasi pacientų pasitenkinimas? Lūkesčiai rezultatui ir elgesiui – kuris yra mano asmeninė atsakomybė?
  • Šiuolaikinių pacientų lūkesčiai (remiantis paskutiniųjų metų tyrimų rezultatais).
  • Pacientų pasitenkinimo kūrimas: psichologinė kiekvieno etapo reikšmės analizė ir jo sąsajos su pacientų lūkesčių įgyvendinimu.

Pertrauka 11.00–11.15

12.30–13.30 Pietūs

Kaina

Dalyvio mokestis

680 Eur
+ PVM

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva