Istorijų pasakojimas ir kūrybinis rašymas

  • Sklandžiau ir vaizdingiau reikšite mintis raštu, įtaigiau pristatysite produktą klientams
  • Gyviau papasakosite savo komandai bendrovės naujienas
  • Lengviau įkvėpsite juos naujiems iššūkiams
Spalio 4 ir 11 d.
„Technopolis“, V. Gerulaičio g. 10, Vilnius

Registruokitės ir, kai tik bus patvirtinta nauja šių mokymų data, informuosime jus pirmuosius

Registruotis

Mokysimės pasakoti istorijas raštu. Jūs ne tik pamatysite, kaip tai daroma, kada tai pavyksta, kodėl nepavyksta, bet ir lavinsite pastabumą, jautrumą, kalbos pojūtį. Rašymas ugdo ir gebėjimą organizuoti veiklą, struktūruoja mąstymą.

Tai, ko išmoksite šiuose mokymuose, jums padės sklandžiau ir vaizdingiau reikšti mintis raštu.

Tai reiškia, kad:

  • rašydami jūs būsite efektyvesni,
  • įtaigiau pristatysite produktą klientams,
  • vaizdingiau ir gyviau papasakosite savo komandai bendrovės naujienas,
  • lengviau įkvėpsite juos naujiems iššūkiams.

Mokymuose:

Balto popieriaus baimė
Kada ateina ir išeina mūza? Kodėl rašyti reikia komforto zonoje ir kaip ją atrasti? Kur daužyti galvą, kai joje visiškai tuščia? Kada ranka judina smegenis, o ne atvirkščiai? Ir daugelis kitų triukų rasti idėjų ir išvengti prokrastinacijos. 

Pradžioje buvo žodis
Kodėl mes mėgstame pasakoti istorijas, o dar labiau mėgstame tuos, kuriems tai sekasi? Kas išsiskiria mūsų smegenyse? Kaip jos kito nuo akmens amžiaus piešinių olose iki šiandienos gifų, memų ir abreviatūrų žinutėse. Ir improvizuotas apsakymas per kelias minutes. 

O dabar išrasime dviratį
Ar tikrai visas istorijas galime sugrūsti į septynis amžinus siužetus? Kas privalo būti tiek meilės romane, tiek filosofinėje eseistikoje? Nuo ko pradėti pasakojimą, kaip jį baigti, o svarbiausia – ką pasakoti tarp pradžios ir pabaigos. Ir visa kita apie trijų veiksmų arką.

Fantastinė įtempto siužeto esė
Kaip suprasti savo auditoriją? Kaip iš demografinio pjūvio nusilipdyti gyvą žmogų? Kaip išmatuoti jo lūkesčius ir pasitempti iki jų? Kaip užmauti žanrą ant auditorijos, o gal geriau leisti auditorijai jį padiktuoti? Ir kitos smulkmenos apie ryšį tarp autoriaus ir skaitytojo. 

Robotas gimdo detektyvą
Ar galima džiazuoti tekstais, kada viskas galima ir leidžiama? Ir kodėl to negali dirbtinis intelektas? Kaip suprasti, kad kūrybinis žmonijos saulėlydis dar labai negreitai? Kaip išsiauklėti darbštų, tegul ir nelabai daug polėkio turintį AI vergą ir kiti triukai pasilengvinti sau rašymą. 

Ir tada krc liko tik lolz
Kodėl tekstai kraustosi į socialinius tinklus? Kokį apynasrį jie uždeda mūsų daugžodžiavimui? Kaip pasikinkyti juos savo istorijai paskelbti? Kodėl čia būtinai reikia spalvų? Ir tiesiog praktiniai patarimai, kaip socialinių tinklų suvaržymus paversti rašymo kokybę skatinančiais pagalbininkais. 

Vietos ir žmonės
Kaip istorijos ekspozicijoje sukurti mūsų vaizduojamą visatą? Kaip užkabinti skaitytoją jau pirmu sakiniu? Kokie herojai mus įkvepia, o kuriuose labiausiai atpažįstame save? Ir visos likusios detalės, kurių mums prireiks savo pirmajai kūrybinei paraiškai, mūsų pirmajam opus magnus. 

Imkit mane ir skaitykit...
Tas metas, kai mes jau viską žinome, jau sugebame judinti siužetą, jau išmokome suformuluoti žinutę, jau meistriškai kuriame konfliktą. Belieka atsisėsti į komforto zoną ir sukurti tai, vardan ko čia susirinkome – istoriją. 
 

Mokymuose jūsų bus ne daugiau kaip 14.

Registruokitės ir, kai tik bus patvirtinta nauja šių mokymų data, informuosime jus pirmuosius

Registruotis

Mokymus veda

Aidas Puklevičius, komunikacijos agentūros „Fabula Rud Pedersen Group“ kūrybinio rašymo vadovas. Praeityje žurnalų FHM ir Playboy vyriausias redaktorius, „Lietuvos ryto“, „Verslo klasės“, „15min.lt” ir „Žmonės“ skiltininkas. Dviejų romanų autorius, devynių TV serialų bendraautorius, kartu su dar dviem scenaristais „Sidabrinės gervės“ laimėtojas už geriausią scenarijų. Mieliausiai pasakotų apie vyną, Pirmajį pasaulinį karą ir Renesanso meną, bet šiek tiek trūksta žinių, tai pasakoja apie tai, kaip rašyti, kad patiktų ir pačiam autoriui, ir skaitytojams.

Lektoriai

photo
Aidas Puklevičius
Komunikacijos agentūros „Fabula Rud Pedersen Group“ kūrybinio rašymo vadovas

Komunikacijos agentūros „Fabula Rud Pedersen Group“ kūrybinio rašymo vadovas

Programa

9.30–11.00

Balto popieriaus baimė

Kada ateina ir išeina mūza? Kodėl rašyti reikia komforto zonoje ir kaip ją atrasti? Kur daužyti galvą, kai joje visiškai tuščia? Kada ranka judina smegenis, o ne atvirkščiai? Ir daugelis kitų triukų rasti idėjų ir išvengti prokrastinacijos. 

11.00–11.15 Pertrauka
9.30–11.00

Robotas gimdo detektyvą

Ar galima džiazuoti tekstais, kada viskas galima ir leidžiama? Ir kodėl to negali dirbtinis intelektas? Kaip suprasti, kad kūrybinis žmonijos saulėlydis dar labai negreitai? Kaip išsiauklėti darbštų, tegul ir nelabai daug polėkio turintį AI vergą ir kiti triukai pasilengvinti sau rašymą. 

11.00–11.15 Petrauka

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva